ZIjn er meer mensen met dit probleem?
Ik heb Odido glasvezel, via een ONT kastje oid, waar een netwerk kabel uit komt.
Deze zit in de WAN van de 7590.
Daar is t-mobile glasvezel geselecteerd.
Dit draaide tot vannacht als een zonnetje, nu al meer dan een jaar.
Fritzbox geeft nu een melding over DHCPv6 oid, die niet meer bereikbaar is.
Lampjes op glasvezel doosje lijken ok, Gebeld met ODIDO, die zeggen ook dan vanuit hun kant alles goed zit.
Fritzbox heeft geen update gehad, draaid een laatste versie van setpember 23.
Nu heb ik het opgelost door ff dat zykxel (oid) ding van T-mobile er aan te hangen, die werkt wel. Daarin draaid nu mn 7590 en alles werkt (bijna) weer als vanouds... port forwarding, VPN etc natuurlijk niet.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn? 7590 werkt nog wel, er lijkt iets mis met de communicatie met Odido, of die 7590 is wel kapot (deels).
Ik heb Odido glasvezel, via een ONT kastje oid, waar een netwerk kabel uit komt.
Deze zit in de WAN van de 7590.
Daar is t-mobile glasvezel geselecteerd.
Dit draaide tot vannacht als een zonnetje, nu al meer dan een jaar.
Fritzbox geeft nu een melding over DHCPv6 oid, die niet meer bereikbaar is.
Lampjes op glasvezel doosje lijken ok, Gebeld met ODIDO, die zeggen ook dan vanuit hun kant alles goed zit.
Fritzbox heeft geen update gehad, draaid een laatste versie van setpember 23.
Nu heb ik het opgelost door ff dat zykxel (oid) ding van T-mobile er aan te hangen, die werkt wel. Daarin draaid nu mn 7590 en alles werkt (bijna) weer als vanouds... port forwarding, VPN etc natuurlijk niet.
Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn? 7590 werkt nog wel, er lijkt iets mis met de communicatie met Odido, of die 7590 is wel kapot (deels).