Mijn pedaalemmer is helaas stuk aan het gaan. Omdat ik het zonde vind om de hele pedaalemmer weg te moeten gooien, repareer ik liever het onderdeel waar het mis gaat. Deze is helaas niet los te verkrijgen.
Het gaat specifiek om de kunststof hefboom die de neerwaartse beweging van het pedaal omzet in een opwaartse beweging van het deksel. Door vermoeiing is het kunststof langs één breuklijn stuk aan het gaan, te zien op de foto's in het rode kader.
Vraag is: is dit solide te repareren? Bijvoorbeeld door een bepaald type hars of lijm? Normale lijm lijkt mij te flexibel om de kracht van de hefboom te weerstaan.
Ik heb zelf weinig ervaring met kunststof, dus meedenken is meer dan welkom
:strip_exif()/f/image/KxpPOeGt5fAxBV5DqfTzib3j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OfcjhqB5THp2EvHTSVQrb5Kt.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat specifiek om de kunststof hefboom die de neerwaartse beweging van het pedaal omzet in een opwaartse beweging van het deksel. Door vermoeiing is het kunststof langs één breuklijn stuk aan het gaan, te zien op de foto's in het rode kader.
Vraag is: is dit solide te repareren? Bijvoorbeeld door een bepaald type hars of lijm? Normale lijm lijkt mij te flexibel om de kracht van de hefboom te weerstaan.
Ik heb zelf weinig ervaring met kunststof, dus meedenken is meer dan welkom
:strip_exif()/f/image/KxpPOeGt5fAxBV5DqfTzib3j.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OfcjhqB5THp2EvHTSVQrb5Kt.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IWgdBRbAuZbx2ZXs5lqvuwsL.jpg?f=user_large)