WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Zo'n onafgewerkt gat wat niet eens mooi rond is.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Verwijderd
Maar iig knap werk (vind ik althans)
Het enige dat ik een beetje mis zijn de fangrills, die maken het meestal nog iets mooier
Enne: het hangt er maar vanaf vanuit welke hoek je kijkt he! Als ze vanaf links ovaal lijken, kunnen ze vanaf rechts best rond zijn!
lekker boeiend, hij is toch vrijwel rond...Op vrijdag 07 september 2001 21:12 schreef LiquidSilver het volgende:
Ik vindt 't vrij lelijk hoor.
Zo'n onafgewerkt gat wat niet eens mooi rond is.
zit bovenop de kast... is een beetje raar moederbord dus zijn CPU zit er zo ongeveer recht onderOp vrijdag 07 september 2001 21:14 schreef Penaa het volgende:
Het ziet er inderdaad vrij goed uit en de gaten zijn ook mooi rond zo te zien. Maarra: waar in de kast heeft hij precies die gaten geboord want de foto's zijn niet dusdanig, dat ik dat eruit kan afleiden.........
Maar iig knak werk (vind ik althans)
Het enige dat ik een beetje mis zijn de fangrills, die maken het meestal nog iets mooier
Verwijderd
Veel mensen leveren altijd wel commentaar, maar doen zelf niets. Zo ben ik dan dus niets. Als ik over een paar weken een paar fans heb geplaatst, misschien dat ik dan begin met anderen afkraken......
Alleen nog een fangrill erover en klaar
Verwijderd
Wat voor gereedschap is er gebruikt? Ik heb mijn aldi dremel en 2 heavy duty slijpschijven gebruikt.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ehm, er is gewoon een standaart dremel gebruit, weenie precies wat voor merk enzo...
Verwijderd
ja als het gat nu rond was dan was het meschien mooiOp vrijdag 07 september 2001 21:08 schreef Sir_Joachim het volgende:
Vandaag heeft een vriend van mij even zijn eerste casemod gedaan en een blowhol in zijn kast gemaakt, en ik moet zeggen, ziet er netjes uit!! en het resultaat mag er ook wezen, de CPU is namelijk 10 graden koeler!!
[afbeelding]
en
[afbeelding]
heheOp vrijdag 07 september 2001 21:18 schreef gve het volgende:
Ik heb gisteren voor mijn buurman precies zo'n zelfde gat gemaakt. Maar die is op het oog perfect rond.
Wat voor gereedschap is er gebruikt? Ik heb mijn aldi dremel en 2 heavy duty slijpschijven gebruikt.
mijn eerste blowhole...boormachine, bijtel, hamer, vijl, schuurpapier, en tijd te veel
en tog issie vrij rond
Verwijderd
Dan was het een haastklus of je hebt geen vaste hand. Kan heel mooi worden namelijk.ehm, er is gewoon een standaart dremel gebruit, weenie precies wat voor merk enzo...
ja, klopt maar het probleem met deze kast is dat het zo'n 1 kap geval is en je dus niet heel makkelijk even alleen de bovenkant eraf kan schroeven... Daardoor wordt het dus wel eens stuk lastiger...Op vrijdag 07 september 2001 21:25 schreef gve het volgende:
[..]
Dan was het een haastklus of je hebt geen vaste hand. Kan heel mooi worden namelijk.
Verwijderd
Mijn buurman heeft namelijk geen temp sensoren in zijn bak. Er makkelijk, NOT.
Hij heeft een athlon 600@600 en had altijd vastlopers doordat de chipset veel te heet werd.
de cpu zit dus helemaal bovenaan de kast zo ongeveer tegen de voeding aan dus die werd aardig warm... 51 graden om precies tezijn, maar nu is dat een mooie 41Op vrijdag 07 september 2001 21:29 schreef gve het volgende:
Wat voor proc zit erin? Wat was de temp, wat is ie nu en hoe hoog was de mobo temp en nu?
Mijn buurman heeft namelijk geen temp sensoren in zijn bak. Er makkelijk, NOT.
Hij heeft een athlon 600@600 en had altijd vastlopers doordat de chipset veel te heet werd.
owja is trouwens een cellie 500
Verwijderd
Maar ok, laten we wel zijn, een casemod is en blijft een casemod
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
kijk die is nou goed goed nagedacht , goed gezaagd, goed afgewerktOp vrijdag 07 september 2001 22:15 schreef Climaximizer het volgende:
Mwoa, als het je eerste keer is, voor een blowhole dan he, dan vind ik het nog wel redelijk gelukt!....Mijn eerste (en huidige
) blowhole:
[afbeelding]
van mij krijg je een 8+
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Nouja, ik heb er geen gatenzaag en geen dremel voor gebruikt. Boor en vijl roelt
Is dit een vraag aan de topicstarter of aan iemand anders?Op zaterdag 08 september 2001 00:14 schreef Maverickje het volgende:
Wat voor kast heb je?
als ik binnen kort me 2 120mm fans krijg zal ik ook een paar blowholes moeten maken hehe
eens kijken hoe dat af loopt
en die blow hole ziet er wel oke uit, alleen had die fingerguard er nog op moeten zitten.
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
Tips zat, gewoon ff zoeken in de search, maaruh:Op zaterdag 08 september 2001 01:03 schreef mark9534 het volgende:
Nice job wil zelf ook gaan modden en een paar fans erin proppen heb je misschien tips ?
1) Meten, meten, en nog eens meten. T'is ZO!! klote als het net niet past
2) Maak je gat niet te klein, en niet te groot. Gat moet ongeveer de diameter hebben van de buitenste ring van je fingerguard.
3) Als je 120mm fans in je kast gaat maken, is het echt aan te raden om iets van rubber ofzo tussen het metaal en de fan te doen, verlaagt het lawaai enorm...Ikzelf heb uit een binnenband van een fiets een mal gemaakt....Helpt dus veel.
4) Het is een aanrader om vooral bij je intakes stoffilters te plaatsen, vooral als je niet echt gek bent van stofzuigen
5) ask me