Toon posts:

Foutmeldingen tijdens het branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan deze meldingen voor mij vertalen ?

Als ik een rommetje probeer te branden mislukt dit steeds.

T0100: I/O-fout (03/73/03) - CD-fout - fout stroomkalibreringsgebied
T0100: I/O-fout (06/C5/00) - Schrijffout - buffer-underrun is opgetreden

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

De buffer van je brander raakt op tijdens het branden, met als gevolg dat er een tijdelijke stop van datatoevoer is, zodat de cd mislukt.
Ik weet niet wat je voor een brander hebt, maar de meeste nieuwe branders zijn voorzien van het BURN-proof systeem, zodat deze fout niet meer voorkomt.
Een andere manier om dit te voorkomen is zoveel mogelijk programma's die in de achtergrond lopen tijdens het branden even uit te zetten (ctrl+alt+del)

Verwijderd

De eerste melding van Power-Calibration error: ga dr maar vanuit dat dit het einde van je brander is, dit soort foutmeldingen krijg je niet bij een rotte Windows

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

idd ken iemand die had ook zoiets, na een paar dagen deed z'n brander helemaal nix meer

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Ohja, en over die power calibration area error (das die eerste fout). Dan kan ook verholpen worden door een ander merk CD'tje. Mn 3610 (brandt op 2x speed..woohoo) gaf steeds die fout met Mmore (bah) maar ik heb nu al weer enkele perfecte cdtjes gemaakt met Fuji en TDK cdtjes.

Gewoon ff proberen dus: anders: brander dood...

Verwijderd

--> OM |:(

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
a:gebruik een ander cdr merk. Indien hij het niet doet ga naar b.
b: maak je brander van binnen zuiver en smeer de geleiders van de laser in. Indien hij het niet doet ga naar c.
c: geef er een mep op en koop een nieuwe.

Ik ben meteen van a naar c gegaan. Die CDD3610 had zijn geld allang opgebracht met het backuppen van huistaken en hd images.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:05
probeer is een nieuwere versie van je brand programma, of installeer windows is opnieuw. of download de nieuwe ASPI-drivers bij nero ofzo

veel suc7 :9
Pagina: 1