Apple Car play werkt niet correct

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbijmold
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-06 09:16
Mijn vraag
Mijn iPhone is met originele Apple kabel aangesloten. Laatste tijd komt alleen geluid via de rechtsboxen. Wie kent dit probleem?

Relevante software en hardware die ik gebruik.
iPhone updates worden onmiddellijk doorgevoerd...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn garage denkt dat het een software probleem is van mijn iPhone. Nog niet eerder meegemaakt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:46
Kabelbreukje? Ik zou een ander kabeltje proberen. Ze zijn niet echt super sterk en knikken weleens stuk bij de connector :Y

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietbijmold
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21-06 09:16
Andere Apple kabel geprobeerd. Geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

pietbijmold schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 22:41:
Andere Apple kabel geprobeerd. Geen verschil
Een andere iPhone op de zelfde kabel (in de zelfde auto) geeft hetzelfde resultaat?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:59
Er mist een heleboel informatie hier... wat voor auto/entertainmentsysteem? Welk model iPhone, welke softwareversie?
Bij de volgende vraag, wat je al geprobeerd hebt, hoopte ik op wat informatie over hoe het werkt als je een andere iPhone probeert, of wanneer je een andere externe audiobron gebruikt, of wat er gebeurt als je je iPhone met bedrade headphones (op dezelfde aansluiting) gebruikt? Of je je iPhone al een keer herstart hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 18:40

FeaR

In GoT we trust

Archer_VC10 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:45:
Er mist een heleboel informatie hier... wat voor auto/entertainmentsysteem? Welk model iPhone, welke softwareversie?
Bij de volgende vraag, wat je al geprobeerd hebt, hoopte ik op wat informatie over hoe het werkt als je een andere iPhone probeert, of wanneer je een andere externe audiobron gebruikt, of wat er gebeurt als je je iPhone met bedrade headphones (op dezelfde aansluiting) gebruikt? Of je je iPhone al een keer herstart hebt?
Bovenstaande is de reden dat ik dit topic ga sluiten. Dit had simpelweg eerder gemoeten maar dit topic heb ik over het hoofd gezien. Een dergelijk karige topic start is niet zoals we op Tweakers willen zien.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.