Op October 26 heb ik via
En daardoor zou mijn de reperatie niet onder garantie vallen. Dus de telefoon hebben ze terug gestuurd zonder te maken. Maar na onderzoek is het duidelijk dat de schade totaal niks met de krasje aan de zijkant te maken heeft, want de probleem is de vouwschade, Ik heb de telefoon naar twee onafhankelijke gsm reperatie centrum gebracht en beiden hebben gemeld dat het een fabrieks fout is. In de vouw gedeelte. En ook op youtube heb ik videos gezien van mensen die hetzelfde probleem hebben
in het kort mijn verhaal, zal ook de foto's plaatsen.
:strip_exif()/f/image/F35F9UVqnh31wXG80tSBag2E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t4s03sPjqJv3xgvMWkQ4SZvI.jpg?f=fotoalbum_large)
Members only:
mijn One plus open ontvangen. Helaas was mijn vreugde van korte duur. heb al jaren al one plus toestellen in bezit, En nooit geen enkel probleem ondervonden, Helaas was dit niet het geval met One Plus open. Naar ongeveer een maand vouwschade probleem, Netje gemeld en terug gestuurd voor reperatie, En ik kreeg een mail teruggestuurd van
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
met een foto die 100x is ingezoomd waarbij een hele lichte schade was te zien aan de zijkant van de mobiel ( niet het scherm voor de duidelijkheid}. En moeilijk te waarnemen met blote ogen,
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En daardoor zou mijn de reperatie niet onder garantie vallen. Dus de telefoon hebben ze terug gestuurd zonder te maken. Maar na onderzoek is het duidelijk dat de schade totaal niks met de krasje aan de zijkant te maken heeft, want de probleem is de vouwschade, Ik heb de telefoon naar twee onafhankelijke gsm reperatie centrum gebracht en beiden hebben gemeld dat het een fabrieks fout is. In de vouw gedeelte. En ook op youtube heb ik videos gezien van mensen die hetzelfde probleem hebben
in het kort mijn verhaal, zal ook de foto's plaatsen.
:strip_exif()/f/image/F35F9UVqnh31wXG80tSBag2E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t4s03sPjqJv3xgvMWkQ4SZvI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sSJntQZLiCloYyK7Z8fniXxn.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 25-01-2024 17:14 ]