De elektriciteit is de afgelopen dagen 2x achter elkaar uitgevallen door storingen in de centrale.
Volgens Liander is het heel goed mogelijk dat dit in de toekomst nog veel vaker gaat gebeuren.
Om mijn apparatuur, en vooral mijn NAS, te beschermen, ben ik op zoek naar een UPS
Aangezien mijn netwerk spullen in de huiskamer staan, zoek ik een UPS die zo stil mogelijk is.
Liefst ook zo zuinig mogelijk.
Ik heb een Synology NAS DS918+ met 3 harde schijven.
Een Asus Router en een Netgear GS 116E
Bij elkaar is het verbruik 69 Watt.
Als er genoeg aansluitpunten zijn wil ik ook de Logitech Hub aansluiten
Als de elektriciteit uitvalt dan verdwijnt namelijk ook meteen de connectie van de Logitech met de Home. (stembesturing)
Hopelijk kan met netjes afsluiten dit dan behouden blijven.
Voorkeur heeft ook Schuko aansluitingen
Budget is rond de € 200,00 á € 250.00 liefst goedkoper
Maar als een product echt beter is, is wat duurder ook geen probleem. Het moet gewoon goed zijn.
Belangrijk is dat er communicatie is tussen UPS en de Synology NAS, zodat deze bij storing netjes afgesloten kan worden, dus een USB aansluiting is noodzakelijk
Ik heb mij, tot nu toe, nooit bezig gehouden met UPS'en, dus volledig nieuw in deze materie.
Afgelopen dagen veel reviews gelezen.
Wat mij opvalt dat er bijna niets staat over geluidsproductie en energieverbruik.
Het enige wat ik ben tegengekomen is een melding dat Cyberpower over het algemeen zuiniger zou zijn dan APC.
Dit alles gezegd hebbende denk ik nu aan de Cyberpower-cp900epfclcd
Hebben jullie nog suggesties?
Volgens Liander is het heel goed mogelijk dat dit in de toekomst nog veel vaker gaat gebeuren.
Om mijn apparatuur, en vooral mijn NAS, te beschermen, ben ik op zoek naar een UPS
Aangezien mijn netwerk spullen in de huiskamer staan, zoek ik een UPS die zo stil mogelijk is.
Liefst ook zo zuinig mogelijk.
Ik heb een Synology NAS DS918+ met 3 harde schijven.
Een Asus Router en een Netgear GS 116E
Bij elkaar is het verbruik 69 Watt.
Als er genoeg aansluitpunten zijn wil ik ook de Logitech Hub aansluiten
Als de elektriciteit uitvalt dan verdwijnt namelijk ook meteen de connectie van de Logitech met de Home. (stembesturing)
Hopelijk kan met netjes afsluiten dit dan behouden blijven.
Voorkeur heeft ook Schuko aansluitingen
Budget is rond de € 200,00 á € 250.00 liefst goedkoper
Maar als een product echt beter is, is wat duurder ook geen probleem. Het moet gewoon goed zijn.
Belangrijk is dat er communicatie is tussen UPS en de Synology NAS, zodat deze bij storing netjes afgesloten kan worden, dus een USB aansluiting is noodzakelijk
Ik heb mij, tot nu toe, nooit bezig gehouden met UPS'en, dus volledig nieuw in deze materie.
Afgelopen dagen veel reviews gelezen.
Wat mij opvalt dat er bijna niets staat over geluidsproductie en energieverbruik.
Het enige wat ik ben tegengekomen is een melding dat Cyberpower over het algemeen zuiniger zou zijn dan APC.
Dit alles gezegd hebbende denk ik nu aan de Cyberpower-cp900epfclcd
Hebben jullie nog suggesties?