Kinderhorloge aanschaffen voor zoon

Pagina: 1
Acties:
  • 940 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eblankevoort
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-01 11:15
Hallo, mijn zoon wordt binnenkort alweer 6 jaar en ik was op zoek naar een kinderhorloge voor hem.

Nu viel het mij op dat veel aanbieders via bol.com producten aanbieden die ik ook op aliexpress heb zien staan.

Ben wel bij een juwelier geweest in de buurt maar die hadden weinig keuze. Iemand tips van goede websites?

dankjewel alvast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-07 15:09
Ga samen met hem winkelen en laat hem bepalen welke hij wil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• com2,1ghz
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-07 11:33
Ik heb voor mijn zoon van 6 een horloge van Minecraft gekocht bij Intertoys. Was geloof ik 15 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien is voor je vraag handig om te weten wat jijzelf verstaat onder het begrip "kinderhorloge". Gaat het dan om een goedkoop ding dat alleen de tijd laat zien, of wellicht iets meer technisch vernuft gezien je op tweakers.net post en alixpress vernoemt.

Waarom voldeden de websites en de juwelier niet aan je verwachtingen?

Met wat meer informatie kunnen we je beter helpen :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:50
Misschien is het leuk om een horloge uit te zoeken die ook de datum bijhoud. Dan kun je bijvoorbeeld kijken naar iets als https://www.schaapcitroen...erpetual-calendar-278310/

Maar tenzij je echt specifieke requirements hebt qua analoog/digitaal/kalender/rekenmachine/gpstracker zou ik anders inderdaad vooral kijken naar iets met pawpatrol erop van de action of kruidvat.

Een iets volwassener digitaal model wat ook prima om de wat kleinere polsen past is trouwens de casio f91w. Misschien ook nog interessant.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 21:54

DataGhost

iPL dev

NESFreak schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:03:
Misschien is het leuk om een horloge uit te zoeken die ook de datum bijhoud. Dan kun je bijvoorbeeld kijken naar iets als https://www.schaapcitroen...erpetual-calendar-278310/

Maar tenzij je echt specifieke requirements hebt qua analoog/digitaal/kalender/rekenmachine/gpstracker zou ik anders inderdaad vooral kijken naar iets met pawpatrol erop van de action of kruidvat.

Een iets volwassener digitaal model wat ook prima om de wat kleinere polsen past is trouwens de casio f91w. Misschien ook nog interessant.
Hoe de fuck kom je precies uit bij een horloge van 36k euro voor een kind van 6 7(8)7, zeker in een context waarin aliexpress genoemd wordt waardoor dit me niet helemaal het budget lijkt? Voor twee tientjes heb je ook iets wat de datum kan aangeven.

[ Voor 6% gewijzigd door DataGhost op 25-01-2024 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:51
@eblankevoort Zoek je een digitale of juist analoge horloge? met batterijen of opwinden :).

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DataGhost schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:11:
[...]

Hoe de fuck kom je precies uit bij een horloge van 36k euro voor een kind van 6 7(8)7, zeker in een context waarin aliexpress genoemd wordt waardoor dit me niet helemaal het budget lijkt? Voor twee tientjes heb je ook iets wat de datum kan aangeven.
Ik denk dat dat precies de bedoeling was van degene waarop je reageert.

TS geeft geen requirements, geen budget op, dus alles kan.

Voor een kind van 6 zou ik inderdaad het goedkoopste horloge kopen wat ie leuk vindt bij de Intertoys, of een andere kinderwinkel. Je zult zien dat ze het toch binnen een paar maanden kwijt zijn of dat het net iets te hard op de speelplaats landt.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicespark
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Als kind van de jaren '80 / '90 herinner ik me de FlikFlak's nog. Alleen zijn ze hun minimalistische look ook kwijtgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eblankevoort
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-01 11:15
Oh sorry ja in de prijsklasse van 15 tot ongeveer 30 euro, het moet wel een verrassing zijn dus was wel echt op zoek naar een webwinkel inderdaad.

Ik heb wel bij twee speelgoed winkels gekeken maar kon daar niet iets vinden... ik was wel op zoek naar een analoog kinderhorloge want digitaal klokkijken lukt hem nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Laatst online: 09:50
eblankevoort schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 15:24:
Oh sorry ja in de prijsklasse van 15 tot ongeveer 30 euro, het moet wel een verrassing zijn dus was wel echt op zoek naar een webwinkel inderdaad.

Ik heb wel bij twee speelgoed winkels gekeken maar kon daar niet iets vinden... ik was wel op zoek naar een analoog kinderhorloge want digitaal klokkijken lukt hem nog niet.
Dan is 36k idd een beetje buitensporig. Voor <5€ ben je dan al klaar:

https://www.action.com/nl-nl/p/3002430/kinderhorloge/
Afbeeldingslocatie: https://www.action.com/_next/image/?url=https%3A%2F%2Faction.com%2Fhostedassets%2FCMSArticleImages%2F09%2F18%2F3002430_8720246225358-110_01_20230717154036.png&w=750&q=75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:52

-tom-562

Oliesjeik

Er zullen vast wel meer juweliers in je regio zijn dan die ene? Of kijk desnoods bij de Action of Blokker o.i.d.?

Verder vind ik het echt fascinerend voor welke vragen users tegenwoordig specifiek zich aanmelden en een topic aanmaken, hoe komen ze uberhaupt op Tweakers denk ik dan... :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:05
Horloge van Lego? Die zijn ook onder de 30 euro. Mits hij natuurlijk van Lego houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit soort vragen passen normaliter beter in Algemene zaken dan in het Shopping Forum en zou ik hem verplaatsen. Gezien ik hier toch echt eigen inzet mis (wat voor horloges heb je zelf gevonden bijv) verplaats ik het topic niet, maar zet ik er een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.