Hallo!
Binnenkort wil ik beginnen met het bouwen van mijn eerste PC. Maar omdat ik natuurlijk niet zoveel weet als jullie, vraag ik nederig om jullie hulp! Alle tips zijn van harte welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel games zoals: Call of Duty, Battlefield, Elden Ring, RPG's, MMORPG's en RTS games.
Daarnaast wil ik gaan livestreamen en gebruik ik hem ook om semi-grote videoprojecten te editen in Adobe voor mijn werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende onderdelen heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé. Het gaat mij er vooral om dat het een goede setup is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik hier heb staan wil ik wel graag hebben (tenzij hij slecht blijkt te zijn) Ook wil ik wel graag de spellen die ik speel met "high" graphics kunnen spelen. En een minimum van ~120fps is wel een must aangezien ik wel graag wat competitiever speel.
Ga je overklokken?
Hier heb ik niet veel verstand van, dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag hulp willen hebben bij het samenstellen van mijn PC. Ik denk dat ik opzich wel een redelijke lijst heb momenteel, maar jullie zullen er vast en zeker meer verstand van hebben. Alle feedback is van harte welkom! Mochten er nog tips zijn over het bouwen, dan zijn die ook meer dan welkom aangezien dit mijn eerste keer is. Alvast bedankt!
Binnenkort wil ik beginnen met het bouwen van mijn eerste PC. Maar omdat ik natuurlijk niet zoveel weet als jullie, vraag ik nederig om jullie hulp! Alle tips zijn van harte welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel games zoals: Call of Duty, Battlefield, Elden Ring, RPG's, MMORPG's en RTS games.
Daarnaast wil ik gaan livestreamen en gebruik ik hem ook om semi-grote videoprojecten te editen in Adobe voor mijn werk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1500 en 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De volgende onderdelen heb ik al.
| # | Category | Product |
|---|---|---|
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GP850-B Zwart |
| 1 | Solid state drives | WD Black SN850X (met heatsink) 2TB |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persé. Het gaat mij er vooral om dat het een goede setup is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik hier heb staan wil ik wel graag hebben (tenzij hij slecht blijkt te zijn) Ook wil ik wel graag de spellen die ik speel met "high" graphics kunnen spelen. En een minimum van ~120fps is wel een must aangezien ik wel graag wat competitiever speel.
Ga je overklokken?
Hier heb ik niet veel verstand van, dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag hulp willen hebben bij het samenstellen van mijn PC. Ik denk dat ik opzich wel een redelijke lijst heb momenteel, maar jullie zullen er vast en zeker meer verstand van hebben. Alle feedback is van harte welkom! Mochten er nog tips zijn over het bouwen, dan zijn die ook meer dan welkom aangezien dit mijn eerste keer is. Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 389,90 | € 389,90 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 193,83 | € 193,83 |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 785,- | € 785,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 137,61 | € 137,61 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 58,85 | € 58,85 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 114,89 | € 114,89 |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 Zwart | € 116,99 | € 116,99 |
| Totaal | € 1.797,07 | |||