Bij heel veel van mijn persoonlijke contacten op mijn Galaxy S23 is er plotseling iets in de weergave van de adressen veranderd. Dit geldt zowel in Samsung's eigen contacten app als in de lijst met contacten van de Outlook app. De volgorde van het adres was altijd [Straatnaam + Huisnummer] (Herenweg 77), maar nu is dit veranderd in [Huisnummer + Straatnaam] (77 Herenweg). Het staat dus niet meer op z'n Nederlands, maar op z'n Amerikaans. Zelf heb ik niets aangepast, het viel me op 24 januari plotseling op. Op 23 januari heb ik echter wel een software update van Samsung ontvangen en geïnstalleerd. Het probleem speelt zowel bij contacten die hun oorsprong hebben uit mijn Hotmail e-mailadres als uit mijn Gmail adres. Lokaal opgeslagen adressen heb ik niet. Ik heb de accounts al opnieuw toegevoegd om te kijken of dat het verschil maakt en ook het cachegeheugen gewist, maar het probleem blijft. Wanneer ik met de laptop mijn Hotmail adressen via Chrome bezoek is er niets aan de hand, dus de brondata is niet het probleem.
Op mijn S23 staat Android 14 met One UI 6.0. Op mijn tablet (Galaxy S5e) speelt het issue ook. Hebben jullie hier ook last van?
Op mijn S23 staat Android 14 met One UI 6.0. Op mijn tablet (Galaxy S5e) speelt het issue ook. Hebben jullie hier ook last van?
[ Voor 15% gewijzigd door Nelis 81 op 25-01-2024 19:53 ]