Balen wel, was een fijne hoster. Prima deal ook destijds.Beste klant van Cloudwebservices,
Met een mengeling van emoties deel ik mee dat Cloudwebservices op 1 maart 2024 zal sluiten, bijna zes jaar na de oprichting. Dit betekent dat alle gehoste producten en diensten vóór deze datum moeten worden verplaatst naar een andere hoster of beëindigd. Ik begrijp dat dit overgangsproces uitdagingen met zich mee kan brengen en ik zal, waar nodig, ondersteuning bieden voor eventuele technische aspecten voor de migratie. De migratie zelf, zal niet door Cloudwebservices worden verzorgd.
Na een ongelooflijke reis van zes jaar, wil ik, als oprichter en enige werknemer van Cloudwebservices, deze brief gebruiken om mijn diepste dankbaarheid en waardering uit te spreken. Sinds de oprichting van Cloudwebservices op 1 juli 2018, is het een avontuur geweest vol groei, uitdagingen en vooral veel leren.
In de loop van deze jaren heb ik het genoegen gehad om meer dan 900 websites te hosten. Elk van deze projecten heeft mij niet alleen waardevolle technische vaardigheden bijgebracht, maar ook inzicht gegeven in de unieke behoeften en doelstellingen van elke klant. Jullie, mijn gewaardeerde klanten, hebben een integraal onderdeel uitgemaakt van deze ervaring. Ik wil jullie dan ook van harte bedanken voor het vertrouwen en de steun die jullie in de afgelopen zes jaar in mij en Cloudwebservices hebben gesteld.
Sommigen van u vragen zich misschien af, waarom ik Cloudwebservices niet verkoop. Ik geloof dat het beter is voor klanten om zelf een nieuwe hoster te kiezen die het beste past bij hun specifieke applicatie of websitebehoeften. Waar overnames meestal gepaard gaat met negatieve ervaringen voor de klanten zelf.
Nogmaals, mijn oprechte dank voor jullie steun en samenwerking. Het was een eer om uw webhostingpartner te zijn.
Met warme groeten,
Bryan
Directeur Cloudwebservices
€135 voor 3 jaar. (excl. domeinen).
Weet iemand toevallig nog een hoster die dezelfde deal biedt?
Of wordt het nu toch maar eens tijd om een website zelf (thuis) te gaan hosten.
Qua traffic is het niks. Staan vooral foto's & reisverslagen op (vreet wel wat storage).