Heb een deNardi GK95587AX.
Oorspronkelijke fabrikant is al 15 jaar geleden failliet gegaan.
Helaas vertoont dit ding kuren, maar is verder eigenlijk nog prima.
Wanneer ik de oven aan zet, dan begint deze te verwarmen, maar al gauw klapt de aardlek schakelaar eruit.
Als ik op dat moment de aardlek weer inschakel en de oven opnieuw aanzet, klapt het er direct uit.
Initieel zat de oven op dezelfde groep als de gehele keuken. Dat aangepast om te kijken of dat het oplost.
Maar ook op eigen groep, nog steeds hetzelfde euvel.
Nu snap ik veel van techniek, maar niet van ovens.
Kreeg de suggestie dat het wellicht 't verwarmings element zou zijn.
Wie weet hoe ik dat kan verviveren of zelf kan vervangen?
Ding is 20 jaar oud inmiddels, dus de investering dient minimaal te zijn.
Een gehele nieuwe vind ik geen optie, omdat ik binnen 2-3 jaar de gehele keuken wil gaan aanpakken.
Daarbij wil ik dan ook geen 90cm brede oven meer. Dan wil ik een mooie inbouw oven.
Daar nu al voor keizen brengt met zich mee dat ik op dit moment dan al meerdere aanpassingen aan de keuken dien te realiseren. Een investering waar geen budget voor is op het moment.
Alternatief zou zijn via V&A / Marktplaats een andere 90cm brede oven voor een acceptabel bedrag scoren en de huidige mee vervangen. Maar goed, repareer liever.
Oorspronkelijke fabrikant is al 15 jaar geleden failliet gegaan.
Helaas vertoont dit ding kuren, maar is verder eigenlijk nog prima.
Wanneer ik de oven aan zet, dan begint deze te verwarmen, maar al gauw klapt de aardlek schakelaar eruit.
Als ik op dat moment de aardlek weer inschakel en de oven opnieuw aanzet, klapt het er direct uit.
Initieel zat de oven op dezelfde groep als de gehele keuken. Dat aangepast om te kijken of dat het oplost.
Maar ook op eigen groep, nog steeds hetzelfde euvel.
Nu snap ik veel van techniek, maar niet van ovens.
Kreeg de suggestie dat het wellicht 't verwarmings element zou zijn.
Wie weet hoe ik dat kan verviveren of zelf kan vervangen?
Ding is 20 jaar oud inmiddels, dus de investering dient minimaal te zijn.
Een gehele nieuwe vind ik geen optie, omdat ik binnen 2-3 jaar de gehele keuken wil gaan aanpakken.
Daarbij wil ik dan ook geen 90cm brede oven meer. Dan wil ik een mooie inbouw oven.
Daar nu al voor keizen brengt met zich mee dat ik op dit moment dan al meerdere aanpassingen aan de keuken dien te realiseren. Een investering waar geen budget voor is op het moment.
Alternatief zou zijn via V&A / Marktplaats een andere 90cm brede oven voor een acceptabel bedrag scoren en de huidige mee vervangen. Maar goed, repareer liever.