Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het wordt een game pc, vooral voor shooters, voornamelijk call of duty warzone en mw3 multiplayer.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute max is 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Dingen die ik al heb en dus niet meer hoef te kopen:
- MSI G2412 monitor. Deze heeft 1080p en 170hz.
- Muis en toetsenbord
- Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc waarop ik goed call of duty kan spelen het zou mooi zijn als het mogelijk is te spelen aan de bovenkant van de fps die mijn monitor aankan, een pc die er mooi uitziet en niet het geluid van een vliegtuig maakt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefste een nvidia gpu in verband met raytracing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil een pc bouwen die wit is. De rest van de eisen zijn hiervoor benoemd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik had al een ander topic gestart, maar nu toch een nieuw topic begonnen, omdat ik mijn build en eisen heb aangepast. Hierop zou ik graag feedback willen hebben, met betrekking tot alternatieven aangezien ik nog niet zoveel kennis heb, het is mijn eerste build.
Hieronder de RML:
Het wordt een game pc, vooral voor shooters, voornamelijk call of duty warzone en mw3 multiplayer.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
1080p.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De absolute max is 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Dingen die ik al heb en dus niet meer hoef te kopen:
- MSI G2412 monitor. Deze heeft 1080p en 170hz.
- Muis en toetsenbord
- Headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc waarop ik goed call of duty kan spelen het zou mooi zijn als het mogelijk is te spelen aan de bovenkant van de fps die mijn monitor aankan, een pc die er mooi uitziet en niet het geluid van een vliegtuig maakt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefste een nvidia gpu in verband met raytracing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil een pc bouwen die wit is. De rest van de eisen zijn hiervoor benoemd.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik had al een ander topic gestart, maar nu toch een nieuw topic begonnen, omdat ik mijn build en eisen heb aangepast. Hierop zou ik graag feedback willen hebben, met betrekking tot alternatieven aangezien ik nog niet zoveel kennis heb, het is mijn eerste build.
Hieronder de RML:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 224,90 | € 224,90 |
1 | Moederborden | ASRock B650M PRO RS WIFI | € 156,86 | € 156,86 |
1 | Videokaarten | Inno3D Geforce RTX 4060 Twin X2 OC Wit | € 327,31 | € 327,31 |
1 | Behuizingen | NZXT H5 Elite Wit | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 White | € 36,86 | € 36,86 |
1 | Geheugen intern | Team Group Deltaα RGB FF8D532G6000HC38ADC01 | € 114,50 | € 114,50 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2023) | € 81,80 | € 81,80 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 1TB | € 67,90 | € 67,90 |
Totaal | € 1.130,03 |