Mother, will they like this song?
Verwijderd
Control Panel -> Add/Remove Programs -> Windows Setup -> Communications -> Direct Cable Connection installeren...
zit standaard in Windows 9x
zit standaard in Windows 9x
Dat heb ik nu gedaan maar ik kan via Network niet op die andere PC komen of wat dan ook....
ik had daar een HEEEL koel dos programma voor.
alleen die diskette is corrupt geraakt
sendFX ofzo
iets met FX maar ik kan het me niet herinneren
maar die werkte altijd
alleen die diskette is corrupt geraakt
sendFX ofzo
iets met FX maar ik kan het me niet herinneren
maar die werkte altijd
Precies! FX = FastLynx Prima progje. Schijnt ook voor Windows te bestaan. Oorspronkelijk was het voor DOS bedoeld. Maar als je onder DOS langnamige bestanden gaat kopiëren... Is het daarna hernoemen geblazen!
Verwijderd
Heb fx ff gemaild naar het email adres uit je profiel. Bij mij werkt het goed gewoon op beide pc's starten en de rest wijst zichzelf(hopelijk)
FastLynx is inderdaad een aanraderOp vrijdag 07 september 2001 22:26 schreef raamfluiter het volgende:
Precies! FX = FastLynx Prima progje. Schijnt ook voor Windows te bestaan. Oorspronkelijk was het voor DOS bedoeld. Maar als je onder DOS langnamige bestanden gaat kopiëren... Is het daarna hernoemen geblazen!
directe kabel verbinding werkt wel hoor, moet je nog maar ff naar je instellingen kijken. en anders kun je ook nog laplink gebruiken, is ook nog wel ergens te krijgen, is trouwens ook voor dos
winlink uit 1993 gebruik ik altijd om van mijn win2k/me bak naar win311 laptop te kopieren werkt perfect.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Windowscommander daarmee wil het wel
ik gebruik et al jaren (nortoncommander ->dos )
dan poort verbinden met andere pc en copyen maar
/info
com poort =13 kb/s
lpt poort =40-60kb/s
/info
ik gebruik et al jaren (nortoncommander ->dos )
dan poort verbinden met andere pc en copyen maar
/info
com poort =13 kb/s
lpt poort =40-60kb/s
/info
[bejaarde modus]Op vrijdag 07 september 2001 22:26 schreef raamfluiter het volgende:
FastLynx Dat waren nog een tijden
[/bejaarde modus]
Ik heb het nooit onder windows gebruikt trouwens...
ga naar de PC winkel en koop 2x een NIC á 30,-- maak er een crosscable tussen en kopeeeren maar via de com-poort schiet het niet op
Ik heb wel eens een gigabyte ofzo over een serieel kabeltje gekopieerd, dat duurde verschrikkelijk lang.Op zaterdag 08 september 2001 11:38 schreef dhm00 het volgende:
ga naar de PC winkel en koop 2x een NIC á 30,-- maak er een crosscable tussen en kopeeeren maar via de com-poort schiet het niet op
Ahh dat werkt wel supertraag via zo'n kabeltje ! Maar ik heb het netwerk aan de gang nu, dat werkte eerst niet omdat ik een 3COM pcmcia kaart niet aan de gang kreeg
Maar serieel linken, nooit meer !
Maar wel bedankt voor het progje, shawnee !
Ik gebruikte altijd het programma dat in dos, zat, ik kan even niet op de naam komen...
Er schijnt trouwens een programma te zijn die de data ook comprimeerd, en dan gaat het sneller, maar ik weet de naam daar niet van.
Serieel is 111.500 kb/sec (dacht ik) Dus een bovengemiddelde downloadsnelheid. (Wat een woorden)
Ik heb best wel veel gekopieërd via de serieële kabel, het werkte altijd, geen geklooi met protocollen en ip-adressem, maar vroeger had je niet meer nodig dan 110 kb/sec. Je hd was 150 mb! Dus waar zeur je over, was het toen. Maar als je nu een beetje spel wilt overzetten dan ben je uren bezig, en als je enkele gb's wilt gaan 'backuppen' soms wel een etmaal.
Nee dan is een netwerk een uitkomst, ik heb trouwens nu zo'n usb-link kabel, ook handig, 2 Mbs is die. Je kan dus even snel wat overzetten.
Er schijnt trouwens een programma te zijn die de data ook comprimeerd, en dan gaat het sneller, maar ik weet de naam daar niet van.
Serieel is 111.500 kb/sec (dacht ik) Dus een bovengemiddelde downloadsnelheid. (Wat een woorden)
Ik heb best wel veel gekopieërd via de serieële kabel, het werkte altijd, geen geklooi met protocollen en ip-adressem, maar vroeger had je niet meer nodig dan 110 kb/sec. Je hd was 150 mb! Dus waar zeur je over, was het toen. Maar als je nu een beetje spel wilt overzetten dan ben je uren bezig, en als je enkele gb's wilt gaan 'backuppen' soms wel een etmaal.
Nee dan is een netwerk een uitkomst, ik heb trouwens nu zo'n usb-link kabel, ook handig, 2 Mbs is die. Je kan dus even snel wat overzetten.
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
ik gebruik nog best wel vaak die FX, voor bestanden die natuurlijk net niet op een floppy passen, maar dan wel met de paralle kabel natuurlijk.
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
hmmmmmmmmmmmmm..... interlink volgens mij (interlnk.exe). de overburen gebruikten dat om hun destijds superfantastische ultrasnelle 66mhz doos en hun luxe zwartwit laptop te laten babbelen... those were the daysOp zaterdag 08 september 2001 12:09 schreef laupro het volgende:
Ik gebruikte altijd het programma dat in dos, zat, ik kan even niet op de naam komen...
kan iemand mij ook die fxlink sturen?
want ik ben um kwijt!
(leermans@hotmail.com ook msn)
want ik ben um kwijt!
(leermans@hotmail.com ook msn)
Pagina: 1