Hallo allemaal,
Onlangs heb ik bij *knip* Webwinkel
De laptop blijkt volgens de specificaties op de productpagina nieuw te zijn. Vandaag kreeg ik de laptop binnen, en viel het mij op dat er twee stickers op de laptop aanwezig waren, die er volgens mij bij een nieuw model niet op horen te zitten.
Tevens wilde Windows gelijk een schijfcontrole bij het opstarten uitvoeren, wat volgens mij ook niet klopt.
Zie onderstaande foto's:
Het lijkt er dus nu op dat dit gewoon een refurbished model is, i.p.v. een nieuw laptop.
Mag dit zomaar?
Alvast bedankt.
- Luuk
Onlangs heb ik bij *knip* Webwinkel
Members only:
laptop aangeschaft.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
De laptop blijkt volgens de specificaties op de productpagina nieuw te zijn. Vandaag kreeg ik de laptop binnen, en viel het mij op dat er twee stickers op de laptop aanwezig waren, die er volgens mij bij een nieuw model niet op horen te zitten.
Tevens wilde Windows gelijk een schijfcontrole bij het opstarten uitvoeren, wat volgens mij ook niet klopt.
Zie onderstaande foto's:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Het lijkt er dus nu op dat dit gewoon een refurbished model is, i.p.v. een nieuw laptop.
Mag dit zomaar?
Alvast bedankt.
- Luuk
[ Voor 1% gewijzigd door Yorinn op 24-01-2024 17:16 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid en verwijzingen naar winkel in mo-tags gezet ]