Hoe is Formule 1 streaming "tech"?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
@TijsZonderH nieuws: Ook bestaande F1 TV Pro-abonnees krijgen met prijsverhoging te maken

Ik ben benieuwd hoe dit tech nieuws voor op Tweakers.net is. Zijn prijsverhogingen van bijv. NPO Plus of Pathé Thuis ook tech nieuws?

Ik heb even gezocht, en kom nu eigenlijk ook bijv. deze tegen: nieuws: Disney verhoogt abonnementsprijs Disney+ in november naar 11 euro per...

Zelfde categorie en roept bij mij ook dezelfde vraag op.

Ik bedoel dit verder niet kwaad, maar ik ben gewoon nieuwsgierig naar hoe besloten wordt of (zo)iets wel of geen nieuws is voor op Tweakers.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-09 11:53
Nog een voorbeeld van 7 minuten geleden: nieuws: Netflix: 40 procent nieuwe abonnees sluit waar mogelijk advertentieab...

Ze zijn wel schering en inslag te laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:05

3_s

Dat is tech omdat veel mensen dan hier interesseert. Gelukkig moet je het niet lezen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:06

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Streamingdiensten zijn al jaren een van de vele onderwerpen waar we over schrijven. Soms gaat het dan over nieuwe streamingtechnologieën, maar heel vaak ook over het aanbod en de markt. Ook een specifieke, maar zeer populaire dienst als F1 TV Pro hoort daarbij.

Hetzelfde geldt voor prijswijzigingen: daar schrijven we vaak over, of ze nou voorkomen bij Google Cloud of bij Netflix. In dat geval komen ze dan bij elkaar. Dus om je vraag te beantwoorden: ja, prijswijzigingen van streamingdiensten komen wel vaker aan bod in onze nieuwsvoorziening.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Bedankt Tijs, je hebt aangegeven dat dit nieuws vaker langskomt, maar ik begrijp nog steeds niet waarom. :)