Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logopedievvliet
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 24-01-2024
Hallo allemaal,

Bovenstaande printer hebben wij op mijn werk. Het lukt mij niet op in kleur te printen met twee verschillende laptops. Er komen alleen zwart witte afdrukken uit. Mijn collega's kunnen wel in kleur printen. In de instellingen kan ik ook alleen grijstinten of monochroom aanklikken. Kan iemand mij helpen welke stappen ik moet ondernemen. Bij HP geven ze aan dat het aan mijn laptop ligt en kom ik niet verder..

Groeten,

Marit

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:19
Ik zou naar je lokale IT support lopen en vragen wat ze gedaan hebben om jouw laptop te beperken tot zwart/wit.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

@Logopedievvliet Als het op twee verschillende laptops niet lukt (dus ook die van een collega?) dan zit het in je account waarschijnlijk en niet in de drivers. Dan zal je inderdaad bij de systeembeheerder navraag moeten doen.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-09 14:34
Ik sluit mij aan bij bovenstaande. Even de IT afdeling mailen/bellen/bezoeken met een taart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:42
Het kan ook nog in de opmaak van het document zelf zitten, die de afdrukeigenschappen van de printer overruled.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

Yaksa schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 16:56:
Het kan ook nog in de opmaak van het document zelf zitten, die de afdrukeigenschappen van de printer overruled.
In een .pdf dan oid? Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit meegemaakt heb, maar leer graag.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Logopedievvliet schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:31:
Hallo allemaal,

Bovenstaande printer hebben wij op mijn werk. Het lukt mij niet op in kleur te printen met twee verschillende laptops. Er komen alleen zwart witte afdrukken uit. Mijn collega's kunnen wel in kleur printen. In de instellingen kan ik ook alleen grijstinten of monochroom aanklikken. Kan iemand mij helpen welke stappen ik moet ondernemen. Bij HP geven ze aan dat het aan mijn laptop ligt en kom ik niet verder..

Groeten,

Marit
Kijk eens in de handleiding vanaf bladzijde 115.
Pagina: 1