Ik zou een smartwatch willen kopen, weet niet goed welke

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13:45
Ik heb al jaren geen horloge meer gedragen omdat ik haast overal wel een klok in de buurt had, maar ik heb gemerkt dat tijdens wandelingen of in de wagen bij het nakijken van de tijd of notificaties op mijn iPhone het toch nogal lastig is om telkens die iPhone uit mijn zakken te halen en weer weg te steken, zeker met handschoenen aan of in de regen.

Daarnaast luister ik geregeld naar muziek of YouTube tijdens wandelingen via een Bluetooth over-ear hoofdtelefoon. Ik heb 2 modellen die goed werken voor te luisteren en waarmee ik kan bellen indien nodig, maar daar is alles wel mee gezegd... bij één ervan krijg ik om een of andere reden integratie met Siri niet aan de praat omdat hij Android Assistant verwacht en de companion app mij om één of andere reden niet toestaat om dit te veranderen, en bij allebei zijn de besturingsknoppen problematisch, waarbij hij soms iets totaal anders doet dan dat ik wil dat hij doet, zoals redialing in plaats van de muziek verder afspelen of het liedje pauzeren in plaats van naar de volgende track te gaan.

Dit zijn de voornaamste redenen waarom ik een smartwatch wil kopen, maar er zijn waarschijnlijk andere features waar ik niet aan denk die handig kunnen zijn. Misschien dat één van de apps die ik gebruik tijdens het wandelen een integratie heeft. Misschien dat de gezondheidsfeatures mij van pas komen. Misschien dat er nog iets anders is waar ik nu niet aan denk.

Daarom ben ik aan het overwegen om een smartwatch te kopen. Gezien ik al in het Apple ecosysteem zit met een iPad en iPhone lijkt een Apple Watch mij waarschijnlijk de beste keuze, maar toch wil ik ook even eens horen of er misschien alternatieven zijn van andere merken die vergelijkbaar zijn qua featureset maar misschien wat betaalbaarder zijn. Of is de integratie tussen iPhone en Apple Watch dusdanig goed dat geen enkele concurrent ook maar in de buurt komt?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01:35
Als je een iPhone hebt zou ik niet verder kijken dan de Apple Watch.
Zelfs los van het integratie vraagstuk in dat hele Apple ecosysteem, wat een argument op zich is, is het gewoon een goede solide smartwatch.
(ik zeg dit als android klant met een samsung watch)

[ Voor 15% gewijzigd door Polderviking op 24-01-2024 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:28
Ik heb zelf jaren geen horloge meer aangehad en sinds dit jaar een Pixel Watch 2 naar volle tevredenheid.

In jouw geval omdat je al een iPhone hebt zou ik de Apple Watch eens bekijken.
Alles werkt perfect met elkaar.,

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:05
Ik zou ook zeker een Apple Watch kopen. Bij welke provider zit je? Je kunt daar vaak een Watch met extra korting kopen. Je kunt bijvoorbeeld na één maand eventueel je multisim opzeggen en je Watch vooraf in 1 keer afbetalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:44

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Android?
Samsung telefoon? -> Samsung Galaxy Watch
Andere Android? -> Google Pixel Watch

iPhone? -> Apple Watch SE (in jouw geval)

En dan heb je nog de keuze tussen 4G of geen 4G.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 09:47
Polderviking schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:04:
Als je een iPhone hebt zou ik niet verder kijken dan de Apple Watch.
Zelfs los van het integratie vraagstuk in dat hele Apple ecosysteem, wat een argument op zich is, is het gewoon een goede solide smartwatch.
(ik zeg dit als android klant met een samsung watch)
In het specifieke geval van wat nzall schrijft ben ik het met je eens, maar in het algemeen niet. Afhankelijk van waarvoor je hem gebruikt kunnen andere merken betere keuzes zijn dan Apple. Als verlengstuk van je iPhone met Siri integratie en een breed scala aan interactieve apps zou ik Apple watch zeggen. Maar voor activity tracking in combinatie met lange batterijtijd en of exploring features zou ik eerder voor Garmin gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

In jouw geval zou ik gewoon een Apple Watch kopen.

Persoonlijk zou ik batterijduur erg belangrijk vinden. Geen idee hoe dat is bij een Apple Watch, voor mezelf zou er ook wat anders uitkomen (heb een Pixel telefoon).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:39

hamsteg

Species 5618

Marzman schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 12:29:
In jouw geval zou ik gewoon een Apple Watch kopen.

Persoonlijk zou ik batterijduur erg belangrijk vinden. Geen idee hoe dat is bij een Apple Watch, voor mezelf zou er ook wat anders uitkomen (heb een Pixel telefoon).
Ik heb een Ali voor €54 die het al drie jaar doet met mijn Android telefoon. Ik heb 20 jaar geen horloge gedragen en het idee was, eens kijken of het bevalt en zo niet dan is de pijn minder groot. Rond de 3 weken batterij, hoofdzakelijk voor de tijd maar ik sync regelmatig en zo nu en dan een hartfilmpje (en forceer de app weer uit, geen signaling via telefoon dus). Mijn verwachtingsduur was dat het horloge na een jaar zou uitvallen maar tot nu toe geen pijn en alleen maar plezier. Mijn dochter heeft de smaller variant die het ook al een ruim jaar doet. Geen merk, een klein risico dat je een defect product krijgt maar tot nu toe is er door Ali bij andere producten netjes gereageerd en geretourneerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:23
Heb lang getwijfeld over een AW, het om de 1 a 2 dagen opladen leek me niets.
Paar jaar geleden voor oudere buurman met hartklachten (pacemaker) een AW 6 gekocht.
Hij zat maar te dralen over het cadeau, dus zelf een half jaar gedragen.
Na overdracht van de AW6 zelf een eerste versie AW SE gekocht.
Onlangs overgestapt naar een AWU 2 met e-sim, gewoon omdat het kon. -)
Zou niet meer zonder willen.
Ik wandel en fiets veel.
De notificaties van e-mail, whatsapp, routeplanner, gezondheidsfuncties, bellen in de auto, je route terug vinden etc. vind ik handig.
Je hebt een iPhone.
Mijn advies, begin met een Apple Watch SE laatste model, vanaf € 279 te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Allemaal bedankt voor het advies. Als ik dit zo hoor lijkt een Apple Watch SE de beste optie.

Wat betreft die SE variant. Ik heb begrepen dat later dit jaar de derde generatie van die serie uitkomt. heeft het zin om daarop te wachten in verband met features, functionaliteit, design of batterijduur?

9800X3D | Gigabyte 4070 Gaming OC | 32GB DDR5 | 5 TB storage | MSI B850 Tomahawk Max Wifi | Fractal Meshify 2 Compact | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 10:04
Mocht je batterijduur of uiterlijk (en je vind de Apple watch lelijk) belangrijk vinden zou ik ook naar de Garmins kijken. Ik heb een Instinct 2 die makkelijk 3 a 4 weken op een lading mee gaat, maar daar heb je heel veel verschillende modellen van.

Voordeel van een langere accuduur is dat je ook je slaap kunt tracken, een Apple wacht leg je toch al gauw 's nachts aan de lader, anders moet je er op een ander moment aan denken elke dag.

Overigens is op je horloge kijken met een winterjas/handschoenen aan net zo lastig als op je smartphone kijken ;)

Bij Garmin hebben ze zelfs een keuzemenu om je te helpen kiezen, zoveel modellen hebben ze..
https://www.garmin.com/nl-NL/which-watch/

[ Voor 22% gewijzigd door Thomas18GT op 24-01-2024 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:34:
Mocht je batterijduur of uiterlijk (en je vind de Apple watch lelijk) belangrijk vinden zou ik ook naar de Garmins kijken. Ik heb een Instinct 2 die makkelijk 3 a 4 weken op een lading mee gaat, maar daar heb je heel veel verschillende modellen van.

Voordeel van een langere accuduur is dat je ook je slaap kunt tracken, een Apple wacht leg je toch al gauw 's nachts aan de lader, anders moet je er op een ander moment aan denken elke dag.

Overigens is op je horloge kijken met een winterjas/handschoenen aan net zo lastig als op je smartphone kijken ;)

Bij Garmin hebben ze zelfs een keuzemenu om je te helpen kiezen, zoveel modellen hebben ze..
https://www.garmin.com/nl-NL/which-watch/
Garmin lijkt me eerder een sportmerk wat betreft hun smartwatches. die lijken me meer iets voor mensen die actief elke dag een paar uur bewegen, en minder voor mensen die gewoon iets willen hebben waarmee ze hun smartphone kunnen bedienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas18GT
nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:59:
[...]

Garmin lijkt me eerder een sportmerk wat betreft hun smartwatches. die lijken me meer iets voor mensen die actief elke dag een paar uur bewegen, en minder voor mensen die gewoon iets willen hebben waarmee ze hun smartphone kunnen bedienen.
Gezien ik al in het Apple ecosysteem zit met een iPad en iPhone lijkt een Apple Watch mij waarschijnlijk de beste keuze, maar toch wil ik ook even eens horen of er misschien alternatieven zijn van andere merken die vergelijkbaar zijn qua featureset maar misschien wat betaalbaarder zijn.
Jij wilde alternatieven, die had ik nog niet gelezen in dit topic dus gaf ik je een alternatief. Als je het teveel moeite vind om op de site van Garmin te kijken moet je gewoon lekker de Apple watch kopen ;)

Ik denk niet dat Garmin enkel nog een sportmerk is, ze hebben tegenwoordig echt veel keuze in modellen, maar dat mag je zelf ontdekken, of niet, mij om het even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:06:
[...]

[...]

Jij wilde alternatieven, die had ik nog niet gelezen in dit topic dus gaf ik je een alternatief. Als je het teveel moeite vind om op de site van Garmin te kijken moet je gewoon lekker de Apple watch kopen ;)

Ik denk niet dat Garmin enkel nog een sportmerk is, ze hebben tegenwoordig echt veel keuze in modellen, maar dat mag je zelf ontdekken, of niet, mij om het even ;)
Voor alle duidelijkheid: ik HAD wel degelijk gekeken op de website van Garmin. De eerste vraag die ze stellen is "ben je een hardloper of een golfer, of doe je meerdere sporten, of wil je gewoon fit blijven, of ben je een fashion guru" en de tweede vraag daarna is "welke van deze 3 enorm vage statements past bij jou". Ja, sorry, maar daarmee kan ik niets aanvangen. ze vragen niets van features, niets van budget, niets van welke andere toestellen ik al heb, en pas als ik op een verborgen link klink kan ik zien welke features ze aanbieden. Features die ook verschillend zijn voor elke optie die je kiest.

En dan staat daaronder een tabel met foto's en een een korte omschrijving, en onder een smartwatch dat zo rond is als maar kan zijn zetten ze dan "in een vierkant ontwerp".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als je doel primair sport is zou ik een Garmin (of ander sport merk) overwegen. Voor casual gebruik zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Mog schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:24:
Als je doel primair sport is zou ik een Garmin (of ander sport merk) overwegen. Voor casual gebruik zeker niet.
Ik zou zelfs niet weten welke nuttige extra features Garmin heeft die niet in een concurrerend model steken. Maar ik ben inderdaad niet echt een sporter. Mijn bedoeling is notificaties uitlezen en mijn muziek regelen.

Wat betreft het gebruik met handschoenen: ik heb handschoenen die werken op een touchscreen, en het is nog altijd makkelijker om even mijn mouw op te stropen en te tikken op een touchscreen dan met handschoenen in mijn zak te gaan en de hoes van mijn iPhone open te vouwen zonder deze te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:21:
[...]
Voor alle duidelijkheid: ik HAD wel degelijk gekeken op de website van Garmin. De eerste vraag die ze stellen is "ben je een hardloper of een golfer, of doe je meerdere sporten, of wil je gewoon fit blijven, of ben je een fashion guru" en de tweede vraag daarna is "welke van deze 3 enorm vage statements past bij jou". Ja, sorry, maar daarmee kan ik niets aanvangen. ze vragen niets van features, niets van budget, niets van welke andere toestellen ik al heb, en pas als ik op een verborgen link klink kan ik zien welke features ze aanbieden. Features die ook verschillend zijn voor elke optie die je kiest.

En dan staat daaronder een tabel met foto's en een een korte omschrijving, en onder een smartwatch dat zo rond is als maar kan zijn zetten ze dan "in een vierkant ontwerp".
Misschien is deze url dan beter voor je, kan je per feature filteren:
https://www.garmin.com/nl-NL/c/wearables-smartwatches/
Mog schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:24:
Waarom dan als ik vragen mag?
Ik gebruik mijn Garmin voor de tijd, stappenteller, notificaties, muziekbediening en slaaptracking. De sportopties hoef je niet te gebruiken. Juist omdat ik alleen zulke basale functies gebruik verwacht ik dat hij langer dan 1 dag mee gaat op een lading en dat kan de Apple watch niet bieden..

Oh en een horloge moet voor mij altijd de tijd laten zien zonder dat je een rare polsbeweging moet maken of hem hoeft te aanraken, dat kan met de SE niet, wel met de series 9.
nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:31:
[...]

Ik zou zelfs niet weten welke nuttige extra features Garmin heeft die niet in een concurrerend model steken. Maar ik ben inderdaad niet echt een sporter. Mijn bedoeling is notificaties uitlezen en mijn muziek regelen.
Alle Apple watches en Garmins kunnen dat, maar zelf een Pebble smartwatch uit 2012 deed dat al perfect :)

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas18GT op 24-01-2024 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:35:
Waarom dan als ik vragen mag?
Ik gebruik mijn Garmin voor de tijd, stappenteller, notificaties, muziekbediening en slaaptracking. De sportopties hoef je niet te gebruiken. Juist omdat ik alleen zulke basale functies gebruik verwacht ik dat hij langer dan 1 dag mee gaat op een lading en dat kan de Apple watch niet bieden..

Oh en een horloge moet voor mij altijd de tijd laten zien zonder dat je een rare polsbeweging moet maken of hem hoeft te aanraken, dat kan met de SE niet, wel met de series 9.
Ik heb sinds 2015 een Apple Watch en het dagelijks opladen is voor mij geen probleem. Ik laat hem tijdens de lunch een half uurtje op. Genoeg voor 24 uur gebruik inclusief workouts en slaap tracking.

De dingen die je mist met een Garmin (of elk niet Apple) horloge zijn onder andere:
  • Apple Pay
  • Apple Music (alleen voor abonnee's een probleem natuurlijk)
  • Sterk app ecosystem
  • Slimme notificaties: vanuit je notificatie een to-do voltooien bijvoorbeeld
  • Samenwerking tussen iPhone en Apple Watch: zet je telefoon op niet storen en je horloge volgt automatisch
  • Zonder wachtwoord een Mac unlocken
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het zijn wellicht niet de grootste dingen, maar alles bij elkaar weegt het voor mij veel zwaarder dan een langere batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mog schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:47:
[...]

Ik heb sinds 2015 een Apple Watch en het dagelijks opladen is voor mij geen probleem. Ik laat hem tijdens de lunch een half uurtje op. Genoeg voor 24 uur gebruik inclusief workouts en slaap tracking.

De dingen die je mist met een Garmin (of elk niet Apple) horloge zijn onder andere:
  • Apple Pay
  • Apple Music (alleen voor abonnee's een probleem natuurlijk)
  • Sterk app ecosystem
  • Slimme notificaties: vanuit je notificatie een to-do voltooien bijvoorbeeld
  • Samenwerking tussen iPhone en Apple Watch: zet je telefoon op niet storen en je horloge volgt automatisch
  • Zonder wachtwoord een Mac unlocken
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het zijn wellicht niet de grootste dingen, maar alles bij elkaar weegt het voor mij veel zwaarder dan een langere batterijduur.
Dank voor je reactie! En sommige features vind/vond ik ook handig, maar de helft van de lijst is ook beschikbaar (Garmin heeft Garmin Pay bijvoorbeeld) met een Garmin en/of is de TS helemaal niet naar op zoek, daarom raadde ik hem aan om even naar Garmin te kijken. Ik ga hier ook helemaal geen vergelijkingen maken tussen de Apple watch en Garmins (daar zijn veel te veel verschillende modellen voor), want het boeit me te weinig :+

Ieder mag lekker voor zich vergelijken (op Youtube staan genoeg filmpjes), maar dan moet je wel weten dat de opties bestaan, dus bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:57:
[...]

Dank voor je reactie! En sommige features vind/vond ik ook handig, maar de helft van de lijst is ook beschikbaar (Garmin heeft Garmin Pay bijvoorbeeld) met een Garmin en/of is de TS helemaal niet naar op zoek, daarom raadde ik hem aan om even naar Garmin te kijken. Ik ga hier ook helemaal geen vergelijkingen maken tussen de Apple watch en Garmins (daar zijn veel te veel verschillende modellen voor), want het boeit me te weinig :+

Ieder mag lekker voor zich vergelijken (op Youtube staan genoeg filmpjes), maar dan moet je wel weten dat de opties bestaan, dus bij deze :)
Hetzelfde hier. Ik heb een Apple Watch Ultra, maar ik overweeg juist een Garmin vanwege hardlopen en zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 14:57:
[...]

Een aantal van die features lijken me wel interessant om te hebben. Zo lijkt apple pay integratie met mijn smartwatch mij wel een handige feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:14:
[...]

Een aantal van die features lijken me wel interessant om te hebben. Zo lijkt apple pay integratie met mijn smartwatch mij wel een handige feature.
Haha ja zoals ik dus al zei, dat werkt ook op een Garmin met Garmin Pay of op een Samsung met Samsung pay of op een Google horloge met Google pay :+

Qua features is er allemaal niet zoveel verschil. Qua uiterlijk en accuduur des te meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:18:
[...]

Haha ja zoals ik dus al zei, dat werkt ook op een Garmin met Garmin Pay.
Dat is dus niet helemaal waar. Alleen als je ABN Amro of Rabobank hebt. ING, Bunq, Knab en andere banken vallen buiten de Garmin Pay boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
Ik woon in België en bankier bij Belfius, dus ik weet niet of dat bij mij zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Mog schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:20:
[...]

Dat is dus niet helemaal waar. Alleen als je ABN Amro of Rabobank hebt. ING, Bunq, Knab en andere banken vallen buiten de Garmin Pay boot.
Goed punt!
nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:29:
Ik woon in België en bankier bij Belfius, dus ik weet niet of dat bij mij zal werken.
Belfius kan prima met Garmin Pay.
https://www.garmin.com/nl-NL/garminpay/banks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
[...]

Sowieso, ik heb een iPhone en ik heb een Garmin. Als je ApplePay gewend bent is Garmin Pay een flinke achteruitgang, los van dat veel banken geen ondersteuning bieden voor Garmin Pay.

Communicatie tussen iPhone en Garmin werkt ook veel minder. Zo kun je niet berichten vanaf Garmin beantwoorden als je een iPhone gebruikt (bij Android kan dat wel) en als je Apple Music gebruikt kun je het ook vergeten, want er bestaat geen Garmin app voor. (Wel een Spotify app trouwens, en je kunt handmatig muziek er op zetten en je kunt remote control doen om geluid van je iPhone te bedienen.)

Dus ja, Garmin is alleen fijner als het zwaartepunt op sporten/activity (tracking) ligt. Plus batterijduur is langer dan Apple Watch en voor de prijs van een Garmin heb je wel allways on display waar de SE dat niet heeft. Owja, en Garmin heeft ronde horloges, persoonlijk vind ik die vierkante blokken lelijk.

(Overigens ben ik een slecht voorbeeld, ik draag tegenwoordig een batterijloos analoog horloge dat niks meer doet dan de tijd te laten zien. Behlave voor het sporten heb ik de conclusie getrokken dat ik Smart Watches niet mijn "cup of tea" zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nzall
PrimusIP schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:36:
[...]

Sowieso, ik heb een iPhone en ik heb een Garmin. Als je ApplePay gewend bent is Garmin Pay een flinke achteruitgang, los van dat veel banken geen ondersteuning bieden voor Garmin Pay.

Communicatie tussen iPhone en Garmin werkt ook veel minder. Zo kun je niet berichten vanaf Garmin beantwoorden als je een iPhone gebruikt (bij Android kan dat wel) en als je Apple Music gebruikt kun je het ook vergeten, want er bestaat geen Garmin app voor. (Wel een Spotify app trouwens, en je kunt handmatig muziek er op zetten en je kunt remote control doen om geluid van je iPhone te bedienen.)

Dus ja, Garmin is alleen fijner als het zwaartepunt op sporten/activity (tracking) ligt. Plus batterijduur is langer dan Apple Watch en voor de prijs van een Garmin heb je wel allways on display waar de SE dat niet heeft. Owja, en Garmin heeft ronde horloges, persoonlijk vind ik die vierkante blokken lelijk.

(Overigens ben ik een slecht voorbeeld, ik draag tegenwoordig een batterijloos analoog horloge dat niks meer doet dan de tijd te laten zien. Behlave voor het sporten heb ik de conclusie getrokken dat ik Smart Watches niet mijn "cup of tea" zijn.)
Over apps gesproken: heeft YouTube Music een Watch app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:42:
[...]

Voor Garmin zie ik hem niet in de Garmin appstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

nzall schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 15:42:
[...]

YouTube Music, Spotify, Apple Music en Tidal hebben allemaal een Apple Watch app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
De integratie met een AW merk je vanaf het eerste keer aanzetten 🙂.

Andere merken zijn gedoe qua integratie/samenwerking met je iPhone.

Overweging voor een ander merk zijn batterijduur, waarbij je een mindere integratie-ervaring op de koop toe neemt.
Aan de andere kant zou ik zelf altijd een AW met fast charge nemen, ik heb zelf een AW7 waarbij een half uurtje op de lader van 5 naar 85% betekent.

Succes met de keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Thomas18GT schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:34:
Qua uiterlijk en batterijduur spreken de horloges van LG me wel aan. Heb er geen, draag gewoon een Mifit4 bandje (ook lange batterijduur en goed genoeg voor mij)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

nieuws: ING ondersteunt voortaan Garmin Pay voor smartwatches

Betalen met ING is nu mogelijk via Garmin Pay

Pagina: 1