Toon posts:

2 DivX vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 DivX die in stukken is opgedeeld. Wat is het beste proggies om er weer een mooi geheel van te maken? (Dus ook dat alles synchroon loopt!)

Sommige DivX zijn beschadigd of incompleet. Ze zijn niet of heel moeilijk af te spelen. Ook zijn ze niet te kopieren, niet naar cd of hd. Ik kan ze echter wel via VirtualDub openen. Als ik ze daarmee nou opnieuw save naar mijn hd, verlies ik dan kwaliteit, beeld of geluidskwaliteit?

Nog ff een vraagje,ik weet het, het zijn er nu 3. Soms duurt het heel heel lang voordat je beeld krijgt als je in een DivX vooruit spoelt. Is dit ook op te lossen?

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Als je ze dan opslaat blijft de kwalitiet wel goed hoor. En je kunt ze toch apart laten dan zit er een pause tussen.

Verwijderd

Probeer eens een direct stream copy met VDub. Dus zowel video als audio. Soms fixt dat de header.

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die antwoord op mijn 3 vraagjes heeft?

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

1. als je ze gewoon met virtual dub aan elkaarplakt zou het wel mooi moeten worden.

2. hett is digitaal dus je kan het zovaak kopieren als je wilt, zonder dat het (nog) slechter wordt

3. Snellere computer kopen :) volgens mij is er geen andere optie

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 17:33 schreef Sir_Joachim het volgende:
3. Snellere computer kopen :) volgens mij is er geen andere optie
Ik zit hier met een TB 1Ghz met 256MB Dane-Elec en een Geforce 2 MX TVout. Moet toch wel genoeg zijn, denk ik

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 08 september 2001 17:34 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:

[..]

Ik zit hier met een TB 1Ghz met 256MB Dane-Elec en een Geforce 2 MX TVout. Moet toch wel genoeg zijn, denk ik
Het aantal keyframes is dan gewoon erg laag ingesteld (15 ofzo). Dan duurt het zoeken gewoon langer.
Als je keyframes op 1 heb gezet met het encoden dan gaat het spoelen snel.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 17:36 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Het aantal keyframes is dan gewoon erg laag ingesteld (15 ofzo). Dan duurt het zoeken gewoon langer.
Als je keyframes op 1 heb gezet met het encoden dan gaat het spoelen snel.
Kan ik de keyframes van een bestaande DivX niet veranderen dan?

Verwijderd

EasyDivx is heel goed, je kan genoeg instellen, en dr komt een heel mooie Divx uitrollen, kan zowel gebruik maken van Divx 3 als 4
Pagina: 1