Great minds think alike!
ik denk dat de tu wel iets verzint hierop hoor. lijkt me wel logisch denk ik zomaar
denk ook eens aan de mensen die met smart uitzien\zagen naar Cistron ADSL 
Dat wordt mn MXsloom maar weer voor een jaartje verlengen
Dat wordt mn MXsloom maar weer voor een jaartje verlengen
Jup, maar het was alleen Cistron die de volle bandbreedte voor je beschikbaar stelde, MXstream komt 'maar' tot 2mbit.Op vrijdag 07 september 2001 23:30 schreef Klubbheads het volgende:
ADSL is toch max in 8mbit ofnie?
Verwijderd
Get yourself together.... OK het is wel errug jammer, maar een andere leuke ADSL verbinding is toch ook niet verkeerd? (Yeah I know, je gaat erop achteruit, maar wat je nu hebt is toch asociaal
)
BTW huilebalk
BTW huilebalk
Naja, ik weet ook wel dat er nog ergere dingen zijn in deze wereld, namelijk, ..euuh,....eeuh,...naja, er is vast wel iets...Op vrijdag 07 september 2001 21:43 schreef Thunder00x het volgende:
ga maar nog meer huilen sjeez
Maar goed, fact is dat internet best wel belangrijk is voor me, zowel voor mijn studie als voor mijn ontspanning. Misschien overdrijf ik, maar dit is toch niet bepaald het nieuws waar wij hier in huis op zaten te wachten.
We kunnen idd ook een andere ADSL aansluiting aanvragen, maar we krijgen nooit dezelfde perfecte voorwaarden zoals:
- Netwerk 99% van de tijd "up"
- 32 vaste IP-adressen
- geen down/uploadlimieten
- en, niet onbelangrijk, de aardige snelheid
En dan heb ik het nog niet over de prijs...
Great minds think alike!
Yup, heb ik ook gedaan. Nu nog mijn telefoonlijn laten porteren naar de KPN...Op zaterdag 08 september 2001 00:11 schreef achappey het volgende:
Alle Cistronner's in Rotterdam, stap over op Chello, niet op Mxstream.
Ah well...
Verwijderd
Pff ja bijna 300 piek ipv de 149 van cistron...Op zaterdag 08 september 2001 10:23 schreef rdgf het volgende:
Kijk eens op http://home.dds.nl/Default.po?Interface=Tekst-SubMenu5_adsl
Verwijderd
Misschien is dat ook wel 1 van de redenen dat het nu niet meer kan via Cistron...Op zaterdag 08 september 2001 10:26 schreef Aspi het volgende:
[..]
Pff ja bijna 300 piek ipv de 149 van cistron...
Verwijderd
MXstream komt zelfs slechts tot 1mbit (fast abo), waarbij die 1mbit ook nog eens de bandbreedte downstream (256kbit) en upstream (768kbit) bij elkaar opgeteld is...Op vrijdag 07 september 2001 23:38 schreef Heineken het volgende:
[..]
Jup, maar het was alleen Cistron die de volle bandbreedte voor je beschikbaar stelde, MXstream komt 'maar' tot 2mbit.
Verwijderd
Nee niet echt, hoewel het finacieel niet rooskleurig met Cistron gaat, is het meeste toch te wijten aan de toegang tot de kpn centrales. kpn heeft ze gewoon systematisch tegen gewerkt, en dat gaat ze nu de kop kosten helaas..Op zaterdag 08 september 2001 12:00 schreef achappey het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel 1 van de redenen dat het nu niet meer kan via Cistron...
ik betaalde dus slechts 15 piek per maand....Op zaterdag 08 september 2001 10:26 schreef Aspi het volgende:
Pff ja bijna 300 piek ipv de 149 van cistron...
Great minds think alike!
Zakelijke ADSL aanbieders bieden je nog wel meer dan 1mbit, zelfs 8mbit als je wil (betalen).
No production networks were harmed during this posting
denk dat je die downstream en upstream toch es eventjes moet omdraaienOp zaterdag 08 september 2001 13:55 schreef horrabin het volgende:
[..]
MXstream komt zelfs slechts tot 1mbit (fast abo), waarbij die 1mbit ook nog eens de bandbreedte downstream (256kbit) en upstream (768kbit) bij elkaar opgeteld is...
Verwijderd
hehe LOL[b]Op zondag 09 september 2001 10:38 schreef
denk dat je die downstream en upstream toch es eventjes moet omdraaien
maar het is wel balen voor je, een 10 Mbit verbinding kwijt die je maar 15,- de maand kostte
Ik zou overstappen op chello trouwens
Ik zou voor Luna ADSL gaan,
2048\512kb voor 180 gulden inclusief btw.
is ook niet mis
is ook niet mis
Het is 1024 kbps downstream en 256 kbps upstream.Op zaterdag 08 september 2001 13:55 schreef horrabin het volgende:
[..]
MXstream komt zelfs slechts tot 1mbit (fast abo), waarbij die 1mbit ook nog eens de bandbreedte downstream (256kbit) en upstream (768kbit) bij elkaar opgeteld is...
En de TU sponsorde het project zodat je het goedkoop kreeg.
Lees dit ff door:
Dus Internet via adsl komt wel terug.Door de recente escalatie van het geschil met KPN inzake co-locatie tarieven, ziet Cistron zich gedwongen haar telecom activiteiten tijdelijk in de ijskast te zetten. KPN Telecom heeft namelijk besloten haar dienstverlening aan Cistron Telecom binnenkort te beëindigen.
Deze maatregel is van geen enkele invloed op de diensten en services van Cistron Internet Services. Het betekent echter wel dat onder andere de Cistron Telecom spraakdiensten per 21 september beëindigd zullen worden. Wat betreft haar ADSL-dienstverlening spant Cistron zich momenteel in om deze in samenwerking met een collega-ADSL-provider te continueren.
Cistron verwacht dan ook snel weer terug in de markt te zijn als aanbieder van ADSL diensten en wellicht ook vaste telefonie. Het waarderingscijfer 9.2 voor onze ADSL-dienst in de laatste providerenquete (http://www.providerenquete.nl) is voldoende motivatie om zo snel mogelijk door te gaan.
Cistron Telecom is al sinds december 1999 actief op de Nederlandse markt en sindsdien voornamelijk bekend geworden vanwege de superieure ADSL diensten. Het plan is altijd geweest om deze diensten in een groot deel van Nederland aan te gaan bieden. Helaas is deze grootschalige uitrol niet gelukt, onder meer vanwege verschillende conflicten met KPN Telecom.
Directie en medewerkers van Cistron betreuren deze situatie ten zeerste en hopen u spoedig betere berichten te kunnen melden.
Voor nu willen wij alvast iedereen bedanken voor de steun die wij tot nog toe hebben mogen ontvangen.
http://www.util.nl
http://www.datadelft.nl
ojaOp zondag 09 september 2001 18:34 schreef sebastius het volgende:
Lees dit ff door:
[..]
Dus Internet via adsl komt wel terug.
http://www.cistron.nl/nieuws/actueel/edit.ContinueringADSLdiensten.shtml
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
250 euro opzet kosten ..Op zondag 09 september 2001 16:45 schreef thesith het volgende:
Ik zou voor Luna ADSL gaan,
is ook niet mis
Verwijderd
Maar ze zeiden tegen een vriend van me dat er ook een dhz pakket komtOp zondag 09 september 2001 20:02 schreef RastaMan het volgende:
[..]
250 euro opzet kosten ..
Tjonge, iedereen wil weer voor een duppie op de eerste rang zitten... 
Cistron bood haar diensten onder de prijs aan. Dat kunnen ze niet volhouden en dat is dus nu bewezen. Voor 400 piek zou het wel kunnen denk ik. Zoek eens na op sites in Amerika, daar zijn het ook zulk soort prijzen voor 8Mb/s.
Nu maar hopen dat BBned en BabyXl en dat soort bedrijven het beter afgaat.
Cistron bood haar diensten onder de prijs aan. Dat kunnen ze niet volhouden en dat is dus nu bewezen. Voor 400 piek zou het wel kunnen denk ik. Zoek eens na op sites in Amerika, daar zijn het ook zulk soort prijzen voor 8Mb/s.
Nu maar hopen dat BBned en BabyXl en dat soort bedrijven het beter afgaat.
De kosten van het aanbieden van een hoge snelheid (8 Mbit) liggen niet veel hoger dan het aanbieden van een 'lage' snelheid (1 Mbit oid).
Dus daar heeft het niets mee te maken...
Verwijderd
Uhm , das niet waar. KPN vroeg gewoon veels te veel voor een co-locatie. Maar laten wij het nou niet daarover hebben.. Cistron is verleden tijdOp maandag 10 september 2001 11:30 schreef Murtceps het volgende:
Cistron bood haar diensten onder de prijs aan. Dat kunnen ze niet volhouden en dat is dus nu bewezen.
hoho, ik betaalde maar 15 piek, maar in totaal betaalden we 180 piek voor die aansluiting. Dat is nog steeds niet veel, maar het was dan ook een samenwerking van Cistron en de TU. Cistron levert alleen infrastructuur, de TU levert bandbreedte IP's enz. Dan vallen de prijzen toch wel mee lijkt me.Op maandag 10 september 2001 11:30 schreef Murtceps het volgende:
Cistron bood haar diensten onder de prijs aan. Dat kunnen ze niet volhouden en dat is dus nu bewezen.
Great minds think alike!
uhm daar gaat het niet om maar als je even kijkt hoeveel data je binnen kan halen met een 8 Mbit in een uur en met een 1Mbit dan zijn de kosten dus wel hoger want iemand met een 8Mbit download ongeveer HTTP://WWW.*.*Op maandag 10 september 2001 12:23 schreef Asphyxion het volgende:
De kosten van het aanbieden van een hoge snelheid (8 Mbit) liggen niet veel hoger dan het aanbieden van een 'lage' snelheid (1 Mbit oid).
Daarom heb je ook een datalimiet... zoals bij Cistron een FUP van ongeveer 35 Gig...
De KPN knijpt de lijnen alleen maar om niet te concurreren met hun dure digistream lijnen...
De KPN knijpt de lijnen alleen maar om niet te concurreren met hun dure digistream lijnen...
Wat een gehuil zeg.. Ik hoor allemaal kreten als "traag" en "duur".. Wees blij dat je alternatieven hebt.
Ik heb geen andere mogelijkheid dan via de telefoonlijn, en mij hoor je (behalve nu dan) ook niet klagen terwijl ik een telefoonrekening heb tussen de 600 en 900,- per 2 maanden.
Zo.. moest er ff uit
Ik heb geen andere mogelijkheid dan via de telefoonlijn, en mij hoor je (behalve nu dan) ook niet klagen terwijl ik een telefoonrekening heb tussen de 600 en 900,- per 2 maanden.
Zo.. moest er ff uit
Ach tja, dat heb ik wel vaker gehoord... feit is dat het kut is dat je je snelle lijn kwijtraakt...
Als jij van een 56k6 terug zou vallen op een 1200 baud modem zou je ook 'huilen'...
Als jij van een 56k6 terug zou vallen op een 1200 baud modem zou je ook 'huilen'...
Pagina: 1