Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen, vooral call of duty. Misschien nog andere spellen proberen, maar voornamelijk cod.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1000 euro, maar kan iets hoger voor aanzienlijke verbeteringen.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een msi g2412 monitor die 1080p en 170hz aankan. En ik heb al een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik er maar goed cod mee kan spelen op een hoge fps en ik niet het gevoel heb dat de pc gaat opstijgen ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een witte pc bouwen, met het liefst een nvidia videokaart ivm raytracing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag hebben dat die nog gemakkelijk is uit te breiden.
Ga je overklokken?
Misschien iets voor de toekomst, niet direct.
Wat verwacht je van ons?[i]
Voel je vrij om zoveel mogelijk feedback achter te laten.
/f/image/oo2xBqPfZfa1IKdQOMHKCAVs.png?f=fotoalbum_large)
gamen, vooral call of duty. Misschien nog andere spellen proberen, maar voornamelijk cod.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1000 euro, maar kan iets hoger voor aanzienlijke verbeteringen.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een msi g2412 monitor die 1080p en 170hz aankan. En ik heb al een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Als ik er maar goed cod mee kan spelen op een hoge fps en ik niet het gevoel heb dat de pc gaat opstijgen ben ik tevreden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil een witte pc bouwen, met het liefst een nvidia videokaart ivm raytracing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag hebben dat die nog gemakkelijk is uit te breiden.
Ga je overklokken?
Misschien iets voor de toekomst, niet direct.
Wat verwacht je van ons?[i]
Voel je vrij om zoveel mogelijk feedback achter te laten.
/f/image/oo2xBqPfZfa1IKdQOMHKCAVs.png?f=fotoalbum_large)