Hallo,
Ik ben bezig met het plannen van een nieuwbouw, en dus ook met de panelen.
Heb een asymmetrisch zadeldak met 1 kant gericht op het W-ZW en 1 kant gericht op O-NO
Wegens esthetische redenen overweeg ik om geen panelen te leggen op de O-NO kant (straatkant).
op de O-NO kant heb ik geen dakramen en dus veel plaats.
Op de W-ZW kant heb ik 12 dakramen en moet ik was puzzelen.
Ben momenteel aan het denken om ze zo te leggen (zie tekening, rood zijn de panelen, wit de dakramen).
Op deze tekening zijn de panelen 165cm lang. Het is was krap dus ik was aan het zoeken naar iets kortere panelen? Breedte komt niet zo nauw (hier op tekening 100cm). Liefst full black. Iemand misschien een suggestie of website waar ik kan filteren op lengte?
/f/image/U2OWccTdLlBPp1zMScSvhpz9.png?f=fotoalbum_large)
Even liggen spelen in Sunny Design met enkel 24 panelen op Z-ZO. Daar lijkt een 8kW voldoende te zijn. Die zijn maar een beetje goedkoper dan de 10 kW, weet niet welke van de 2 verder 'beter' is voor deze opstelling?
/f/image/kWc7ZvFz4vz8K5dmSfYbyQN1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kx2RKOi0nYvLyUnLrRuaKGr2.png?f=fotoalbum_large)
Woon in België en heb effectief een 3-fase aansluiting.
10 kWh opvormers zijn hier het max dat je zo mag aansluiten.
Ik ben bezig met het plannen van een nieuwbouw, en dus ook met de panelen.
Heb een asymmetrisch zadeldak met 1 kant gericht op het W-ZW en 1 kant gericht op O-NO
Wegens esthetische redenen overweeg ik om geen panelen te leggen op de O-NO kant (straatkant).
op de O-NO kant heb ik geen dakramen en dus veel plaats.
Op de W-ZW kant heb ik 12 dakramen en moet ik was puzzelen.
Ben momenteel aan het denken om ze zo te leggen (zie tekening, rood zijn de panelen, wit de dakramen).
Op deze tekening zijn de panelen 165cm lang. Het is was krap dus ik was aan het zoeken naar iets kortere panelen? Breedte komt niet zo nauw (hier op tekening 100cm). Liefst full black. Iemand misschien een suggestie of website waar ik kan filteren op lengte?
/f/image/U2OWccTdLlBPp1zMScSvhpz9.png?f=fotoalbum_large)
Even liggen spelen in Sunny Design met enkel 24 panelen op Z-ZO. Daar lijkt een 8kW voldoende te zijn. Die zijn maar een beetje goedkoper dan de 10 kW, weet niet welke van de 2 verder 'beter' is voor deze opstelling?
/f/image/kWc7ZvFz4vz8K5dmSfYbyQN1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kx2RKOi0nYvLyUnLrRuaKGr2.png?f=fotoalbum_large)
Woon in België en heb effectief een 3-fase aansluiting.
10 kWh opvormers zijn hier het max dat je zo mag aansluiten.