SCDKEY geeft office 2021 pro plus serials die ongeldig zijn.

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22
Hoe is jullie ervaring met SCDkey software sleutels?

Mijn ervaring is de volgende je koopt hier een software sleutel voor office 2021 plus pro en omdat ik even geen tijd had om dit te installeren en later dit ging installeren kwam ik er achter dat de software key niet eens werkt,
heb microsoft gebeld en die zeggen dat de sleutel gewoon niet goed is en dat zij een andere software sleutel moeten geven.

Ingelogd daar en wat denk je ze willen niks doen meer, SK202303250405344461_1 mijn order nummer, ze zeggen gewoon dat je te laat bent, maar het hele nummer werkt gewoon niet.

Vervangend nummer willen ze niet geven, en refund ook niet. Alleen 25% korting op nieuwe versie.

Wat is hier nog aan te doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je hebt een licentie gekocht op een website die zich diep in de grijze markt bevindt, die verkopen over het algemeen licenties die niet verkocht mogen worden (bijv. OEM licenties die een partij als Dell of HP inkoopt om op de PC's die ze verkopen te activeren).

Microsoft bellen is dan zoiets als Domino's bellen om te klagen dat de pizzeria om de hoek geen lekkere pizza heeft, die kunnen daar ook niks aan doen want je hebt ergens anders iets gekocht waar ze totaal geen controle over hebben.

Zo'n verkoper moet je vergelijken met iemand die vanuit een busje op de parkeerplaats van een electronikazaak TV's staat te verkopen voor een kwart van de prijs, als er iets mis mee is heb je pech.

Als je een Office licentie nodig hebt kun je die legaal bij Microsoft kopen, of voor een lagere prijs op sites als Slim.nl als je student bent. Alle andere opties zijn gewoon illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja. Als je een fiets koopt voor een tientje van een junk in een donker steegje is er de kans dat de band lek is…

Koop inderdaad van een valide winkel (en tegen een voor privégebruik belachelijke prijs…) als je netjes wilt worden behandeld incl Europese consumentenbescherming.

Deze vraag zou wat beter passen bij de shopping-buren maar ik denk dat in dit geval dat verplaatsen niet zo nodig is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.