Ha mensen. Na de zoveelste declaratie waar ik miljoen uur aan heb besteed maar die toch weer fout is gegaan heb ik het voornemen om mijn declaraties in 2024 eens goed te gaan regelen. Ik wil de bonnetjes en facturen op een plek verzamelen, ik wil ze labelen, en ik wil elke maand mijn declaraties gaan doen en als het belastingaangifte-tijd is ook alles wat ik kan aftrekken op een rij hebben staan.
Nu ben ik op zoek naar een handige app daarvoor. Ik wil in eerste instantie een gratis app gebruiken omdat ik nog niet zeker weet of dit echt de manier is om aan het aan te pakken. Ik kan miljoen boekhoudapps vinden maar die richten zich of op bedrijven, of op ZZP’ers en zijn betaald en onnodig ingewikkeld. Ik wil mijn declaraties voor de vijf verschillende organisaties waar ik (al dan niet op vrijwillige basis) actief voor ben en voor de belastingaangifte op een plek verzamelen. Maar ik ben gewoon een particulier.
Heeft iemand een goede tip voor een app? Of is er algemene software waar je met wat handige trucjes makkelijk via je telefoon even je reiskosten en het bijbehorend pdf van ovchipkaart uploadt en labelt?
Wensen:
- gratis
- declaraties / facturen / bonnetjes kunnen labelen met eigen labels
- pdfs en foto’s kunnen uploaden
Ben benieuwd wat jullie gebruiken en wat jullie handig vinden.
Nu ben ik op zoek naar een handige app daarvoor. Ik wil in eerste instantie een gratis app gebruiken omdat ik nog niet zeker weet of dit echt de manier is om aan het aan te pakken. Ik kan miljoen boekhoudapps vinden maar die richten zich of op bedrijven, of op ZZP’ers en zijn betaald en onnodig ingewikkeld. Ik wil mijn declaraties voor de vijf verschillende organisaties waar ik (al dan niet op vrijwillige basis) actief voor ben en voor de belastingaangifte op een plek verzamelen. Maar ik ben gewoon een particulier.
Heeft iemand een goede tip voor een app? Of is er algemene software waar je met wat handige trucjes makkelijk via je telefoon even je reiskosten en het bijbehorend pdf van ovchipkaart uploadt en labelt?
Wensen:
- gratis
- declaraties / facturen / bonnetjes kunnen labelen met eigen labels
- pdfs en foto’s kunnen uploaden
Ben benieuwd wat jullie gebruiken en wat jullie handig vinden.