Verzendkosten bij meerdere games van meerdere locaties

Pagina: 1
Acties:
  • 338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanized
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik koop tweedehandse games online (stenen winkel) en moet voor elke game afzonderlijk verzendkosten betalen. Dus als ik 1 game koop, betaal ik 3,50 aan verzendkosten. Koop ik er 10, kost mij dat 30,50 aan verzendkosten.

Is dit een normale gang van zaken?

[ Voor 3% gewijzigd door Urbanized op 23-01-2024 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:18

dragonhaertt

@_'.'

Als die games van verschillende plekken moeten komen, ja :?

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo zomaar kunnen; het staat je vrij de games elders te bestellen of met de verkoper contact te zoeken voor een "verzamelorder & verzenden".

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 02:53

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Stenen (fysieke) winkel zeg je? Dan ga je ze toch lekker in het filiaal afhalen.

[ Voor 6% gewijzigd door W1LL3M op 23-01-2024 17:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Orphu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-09 10:17

Orphu

(Space)nerd

Eigenlijk wat @dragonhaertt al zegt. Wanneer ik kleding bestel bij een online retailer betaal ik ook wel eens per artikel aparte verzendkosten, omdat het niet allemaal bij dezelfde leverancier vandaan komt, of bijvoorbeeld uit Duitsland.

Not only do we live among the stars, the stars live within - Neil Degrasse Tyson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanized
dragonhaertt schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:37:
Als die games van verschillende plekken moeten komen, ja :?
Dat is inderdaad het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

Reptile209

- gers -

Als ze daarmee duurder zijn dan de concurrent, dan prijzen ze zichzelf vanzelf wel uit de markt ;). Ten opzichte van de fysieke winkel gaan er natuurlijk nog wel meer kosten in het opsturen zitten: spellen bijeen zoeken, verpakken, verzendlabel maken, zorgen dat het bij de post komt. Ik denk niet dat ze er veel aan overhouden, de postzegels en de (bubbeltjes)envelop kosten waarschijnlijk al 3 piek. En dan moet je betaling nog ergens aan die order gekoppeld worden, risico op retour onder koop op afstand, pakketjes die kwijt raken...

Dat de grote jongens en meisjes zoals Bol dat vanaf 20 euro (en soms minder) allemaal "gratis" doen, wil niet zeggen dat het een hoop tijd en geld kost voor een kleine ondernemer...

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanized
MAX3400 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:40:
Zo zomaar kunnen; het staat je vrij de games elders te bestellen of met de verkoper contact te zoeken voor een "verzamelorder & verzenden".
Thanks. Ik ga dat voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanized
W1LL3M schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:40:
Stenen (fysieke) winkel zeg je? Dan ga je ze toch lekker in het filiaal afhalen.
Als ik een auto zou hebben, zou ik dat inderdaad hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urbanized
Reptile209 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:42:
Als ze daarmee duurder zijn dan de concurrent, dan prijzen ze zichzelf vanzelf wel uit de markt ;). Ten opzichte van de fysieke winkel gaan er natuurlijk nog wel meer kosten in het opsturen zitten: spellen bijeen zoeken, verpakken, verzendlabel maken, zorgen dat het bij de post komt. Ik denk niet dat ze er veel aan overhouden, de postzegels en de (bubbeltjes)envelop kosten waarschijnlijk al 3 piek. En dan moet je betaling nog ergens aan die order gekoppeld worden, risico op retour onder koop op afstand, pakketjes die kwijt raken...

Dat de grote jongens en meisjes zoals Bol dat vanaf 20 euro (en soms minder) allemaal "gratis" doen, wil niet zeggen dat het een hoop tijd en geld kost voor een kleine ondernemer...
Het was mijn favo winkel omdat de prijzen redelijk zijn. Nou ja, totdat ik wilde afrekenen. Het zijn de verzendkosten die het 'm doen. Valt mij ook op dat die verdubbeld zijn. Erg jammer, zo verlies je klanten op afstand denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier toch echt de eigen inzet en daarbij discussiewaarde. Om deze reden doe ik het topic ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.