Hoi! Ik wil een eerste gamepc gaan bouwen. Ik ga hem alleen gebruiken voor te gamen. Ik speel voornamelijk call of duty en het belganrijkst is dat die dit goed kan runnen.
Ook zou ik het liefst een witte pc bouwen, dit vind ik persoonlijk het mooist.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (cod en misschien nog andere games proberen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die call of duty op een hoge fps kan draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste een gou van nvidia ivm raytracing, de rest maakt me niet veel uit. Vind de cases van nzxt er mooi uitzien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Witte kleur
Ga je overklokken?
Weet ik niet zeker, heb me hier nog niet genoeg in ingelezen.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik vraag vooral voor een partslist, zodat ik het meeste krijg voor mijn geld en dat die er ook nog mooi uitziet.
Ook zou ik het liefst een witte pc bouwen, dit vind ik persoonlijk het mooist.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (cod en misschien nog andere games proberen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een pc die call of duty op een hoge fps kan draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefste een gou van nvidia ivm raytracing, de rest maakt me niet veel uit. Vind de cases van nzxt er mooi uitzien.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Witte kleur
Ga je overklokken?
Weet ik niet zeker, heb me hier nog niet genoeg in ingelezen.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik vraag vooral voor een partslist, zodat ik het meeste krijg voor mijn geld en dat die er ook nog mooi uitziet.