Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdkpdk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik ben net verhuist en op mijn zolder is de WiFi niet zo best.
Is het mogelijk om de Heatlink in de kelder te monteren, naast het modem, en dan een kabel van 15 meter lang naar de ketel te maken?
Dan weet ik zeker dat ik een goede ontvangst heb.
Of is er een reden dan de Heatlink bij de ketel geplaatst moet worden?
Alvast bedankt.

Groeten,
Piet

Beste antwoord (via pdkpdk op 23-01-2024 20:00)

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:36
Dat kan inderdaad. Ik heb mijn Heatlink ook in de garage geplaatst omdat hij zijn verbinding met de Nest verloor. Ik had toevallig nog een loze leiding van de CV ketel naar de garage liggen, dus die gebruikt. Ik weet alleen niet of ik 10m of 15m kabel heb gebruikt.

De Nest verliest in ieder geval zijn verbinding in ieder geval niet meer. Vandaar dat ik weet dat het werkt ;)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 18:13

lytjepole

Schier?

Voor zover ik weet maakt de thermostaat zelf verbinding met de wifi, niet de heatlink.

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:36
Dat kan inderdaad. Ik heb mijn Heatlink ook in de garage geplaatst omdat hij zijn verbinding met de Nest verloor. Ik had toevallig nog een loze leiding van de CV ketel naar de garage liggen, dus die gebruikt. Ik weet alleen niet of ik 10m of 15m kabel heb gebruikt.

De Nest verliest in ieder geval zijn verbinding in ieder geval niet meer. Vandaar dat ik weet dat het werkt ;)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdkpdk
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-02-2024
Bedankt Daxy, ik ga hem aansluiten.