Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik heb nooit eerder beschikking gehad naar een unieke of een hoge kwaliteit pc, maar het is eindelijk tijd om up te graden. ik zou deze pc willen gebruiken voor meer video editen en programmeren dan gamen, maar gamen staat wel op het lijst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb geen minimum prijs maar wel een maximum. ik zou niet hoger willen gaan dan 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog niks ik start van 0. ik gebruik momenteel een hp office pc die max 300 euro kost.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het maakt mij echt niet uit wat voor merk het is zolang ik het niet hoef te upgraden over 2 a 3 jaar en het gewoon lang kan gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ja, ik wil geen tussentijdse upgrades toen. ik wil gewoon een computer die ik voor wel 5 jaar kan gebruiken zonder updates of iets dergelijks.
Ga je overklokken?
het zou wel fijn zijn om het maximale uit mijn pc te halen in gamen, editen en programmeren, maar als de budget daarvoor te laag is maakt het mij niet veel uit
Wat verwacht je van ons?
- pc die bang for buck is, dus geen geld verspilt op parts die je eigenlijk cheaper kan halen en parts die niet zo sterk hoeven te zijn voor om de manier die ik het ga gebruiken.
- ik wil niet teveel upgrades door de jaren heen maken, dus een pc die mooi 4 jaar meekan zou fijn zijn.
- laten weten wanneer het de beste moment is om deze pc te kopen.
ik heb nooit eerder beschikking gehad naar een unieke of een hoge kwaliteit pc, maar het is eindelijk tijd om up te graden. ik zou deze pc willen gebruiken voor meer video editen en programmeren dan gamen, maar gamen staat wel op het lijst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb geen minimum prijs maar wel een maximum. ik zou niet hoger willen gaan dan 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb nog niks ik start van 0. ik gebruik momenteel een hp office pc die max 300 euro kost.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 224,90 | € 224,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650M-PLUS WIFI | € 184,- | € 184,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4070 SUPER OC Edition 12GB GDDR6X | € 669,- | € 669,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air RGB Black TG Clear | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK400 Digital | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,74 | € 113,74 |
1 | Voedingen | Smart BM3 Bronze 750W - TT Premium Edition | € 91,99 | € 91,99 |
1 | Solid state drives | Crucial P3 Plus 1TB (CT1000P3PSSD8) | € 76,97 | € 76,97 |
Totaal | € 1.495,40 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
het maakt mij echt niet uit wat voor merk het is zolang ik het niet hoef te upgraden over 2 a 3 jaar en het gewoon lang kan gebruiken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ja, ik wil geen tussentijdse upgrades toen. ik wil gewoon een computer die ik voor wel 5 jaar kan gebruiken zonder updates of iets dergelijks.
Ga je overklokken?
het zou wel fijn zijn om het maximale uit mijn pc te halen in gamen, editen en programmeren, maar als de budget daarvoor te laag is maakt het mij niet veel uit
Wat verwacht je van ons?
- pc die bang for buck is, dus geen geld verspilt op parts die je eigenlijk cheaper kan halen en parts die niet zo sterk hoeven te zijn voor om de manier die ik het ga gebruiken.
- ik wil niet teveel upgrades door de jaren heen maken, dus een pc die mooi 4 jaar meekan zou fijn zijn.
- laten weten wanneer het de beste moment is om deze pc te kopen.