Extremegamer Classic Mediamarkt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01 09:38
Neefje wil graag een nieuwe gaming PC kopen en vraagt mij om advies. Echter ben ik niet meer echt op de hoogte van alle huidige systemen en daarom stel ik hier even de vraag.

Waarschijnlijk wordt het een kant en klaar systeem gezien hij niet echt zelf gaat bouwen. Volgende heeft hij gezien en vraagt of dit goed is qua prijs kwaliteit voor een voorgebouwd systeem. Wat vinden jullie?
Is dit systeem goed genoeg of kan hij beter ergens anders een beter systeem kopen met betere specs?

https://www.mediamarkt.nl...rce-rtx-4060-1802171.html

Bedankt alvast!

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen voor een tiener. Voorlopig m.n. Fortnite maar liefst ook goed genoeg voor beetje kwaliteitsgamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 1000 euro

[ Voor 15% gewijzigd door Rushhour77 op 23-01-2024 16:28 ]

Beste antwoord (via Rushhour77 op 25-01-2024 09:04)

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:13
Qua specs wel prima.

Wel rekening mee houden dat dit soort systemen vaak bezuinigen op componenten die vaak niet (volledig) benoemd worden (PSU / Moederbord / Type Ram / Type SSD, etc…).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:13
Qua specs wel prima.

Wel rekening mee houden dat dit soort systemen vaak bezuinigen op componenten die vaak niet (volledig) benoemd worden (PSU / Moederbord / Type Ram / Type SSD, etc…).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
En dat upgraden mogelijk lastiger zal zijn in vergelijking met een eigen gebouwd systeem. Je zou de onderdelen eens in de Pricewatch bij elkaar kunnen klikken om te kijken waar je op uit komt.

Overigens snap ik de overweging voor een prebuild ook prima in het licht van "aftersales". Waarschijnlijk ben jij de pineut als een zelf samengesteld systeem het niet doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rushhour77
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-01 09:38
Haha bedankt voor de reacties. Je hebt het idd helemaal door. Ik heb helaas geen tijd om een pc te bouwen voor iemand anders en daarbij komt ook nog eens als er iets mis gaat is dat idd lastig.
Ik snap zeker dat als je het zelf samenstelt je betere componenten hebt. Maar ik denk in dit geval is het belangrijkste dat het werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:31
Alternatieven met dit budget