Mijn vraag
Ik heb een Unifi omgeving, en wil graag in een buitenruimte om het huis een accespoint ophangen als Wireless bridge.
Het is niet mogelijk om een kabel naar de ruimte aan te leggen.
Ik heb het AP aldaar al toegevoegd aan de Unifi controller, maar krijg de devices achter het AP niet aan de praat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
2x AP-AC-LR
1x UAP AC M
1x AP-AC-Pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de AP-AC-Pro aan een Netgear POE switch hangen, waar hij ook zijn voeding vandaan krijgt.
Dit is de betreffende ruimte geplaatst.
Vanuit de Unifi controller zag ik de AP-AC-Pro beschikbaar komen, en heb deze toegevoegd via adoption.
Hij is nu goed toegevoegd, en is verbonden via MESH met een UAP AC M.
Echter krijg ik geen verbinding met de devices achter de AP-AC-Pro (de Managerd POE)
Hij geeft deze ook niet weer in de unifi controller.
/f/image/M5BHnUmCz6ZHkl3EjOSj0sya.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik zoal lees, is dat het na "adopten" zou moeten werken, maar krijg het niet aan de praat.
Heeft er iemand tips?
Is er een instelling/optie die ik over het hoofd zie?
Ik heb een Unifi omgeving, en wil graag in een buitenruimte om het huis een accespoint ophangen als Wireless bridge.
Het is niet mogelijk om een kabel naar de ruimte aan te leggen.
Ik heb het AP aldaar al toegevoegd aan de Unifi controller, maar krijg de devices achter het AP niet aan de praat.
Relevante software en hardware die ik gebruik
2x AP-AC-LR
1x UAP AC M
1x AP-AC-Pro
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de AP-AC-Pro aan een Netgear POE switch hangen, waar hij ook zijn voeding vandaan krijgt.
Dit is de betreffende ruimte geplaatst.
Vanuit de Unifi controller zag ik de AP-AC-Pro beschikbaar komen, en heb deze toegevoegd via adoption.
Hij is nu goed toegevoegd, en is verbonden via MESH met een UAP AC M.
Echter krijg ik geen verbinding met de devices achter de AP-AC-Pro (de Managerd POE)
Hij geeft deze ook niet weer in de unifi controller.
/f/image/M5BHnUmCz6ZHkl3EjOSj0sya.png?f=fotoalbum_large)
Wat ik zoal lees, is dat het na "adopten" zou moeten werken, maar krijg het niet aan de praat.
Heeft er iemand tips?
Is er een instelling/optie die ik over het hoofd zie?