Figurines assassins creed verkopen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoanHagen
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 26-01-2024
Mijn vraag, ik wil eigenlijk graag al mijn figurines verkopen van assassins creed.
De meeste komen van de special edition release.
Heb dit al geprobeerd op ebay, helaas zonder succes.
Ik er een goed platform, dus geen marktplaats, om dit soort colectors items te verkopen, of misschien hier?
...

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:41
Wat is er mis met marktplaats? Waarom was eBay geen succes? Wellicht is er gewoon geen vraag naar. Ik heb ook oude film merchandise, maar behalve LOTR is de rest praktisch waardeloos. Voor mij overigens niet. Vind het meeste nog steeds mooi en staat mooi achter het glas.

Maar hier kan je het ook wellicht kwijt in VAO (vraag & aanbod overig). Of probeer het eens via game fora.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Twee jaar geleden hier (V&A) alle AC special editions die ik had, inclusief figurines, verkocht aan een medetweaker. Maar zoals gezegd, dit soort spul is eigenlijk bijna waardeloos, in sommige gevallen is de niet-SE-game zelfs waardevoller dan de SE-game met figurine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-07 21:42

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Voor collectors items moet je bij de collectors zijn, probeer FB groepen of forums waar ze zitten.

Collectors zoeken wel bijna altijd dingen die in tiptop staat zijn dus geen verkleuringen of beschadigingen als dat wel zo is dan is het praktisch waardeloos.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

Hoezo werkt ebay niet? Ik verkoop daar altijd mn meuk wel. Somige dingen zijn specifiek, en kan het wel een jaar duren, of je prijs is gewoon te hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-07 11:33
Je zou Vinted nog kunnen proberen. Kom er vaak genoeg leuke game gerelateerde dingen tegen.
Pagina: 1