DHL verstuurd verkeerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-05 12:32
Ik heb laats een monitor besteld in het buitenland ik heb netjes mijn adres ingevuld waar het naartoe moet worden verzonden,nu kreeg ik net een SMS met een bericht"Uw aflevervoorkeur kan niet worden toegepast op deze zending. Dit komt meestal door operationale beperkingen van het land.
De huidige geschatte aflevering is donderdag 25 januari 2024.
Als u de zending wilt ophalen bij een DHL ServicePoint, of een andere afleverafspraak wilt maken, klik hier."
maar het enigste servicepunt wat ik kan invullen zit in Amsterdam en niet in Warmenhuizen en ik ben niet in de gelegenheid om het op te halen.
nu vraag ik mijn af hoe nu verder en hebben andere mensen hier ook last van?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:50
Dit gaat waarschijnlijk over DHL Express. Moet je soms inklaringskosten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

voor buitenlandse aankoop zou ik mijn eigen adres gebruiken, en evt. pakketpunt als voorkeur in je app.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

@pronkje Ik heb het topic even verplaatst naar een beter passend forum.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniels
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 06-05 13:23
Gaat het hier niet gewoon om een next-day delivery die niet uitgevoerd kan worden en wordt het dus gewoon een dag later bij je thuis bezorgd?

Die tekst "Als u de zending wilt ophalen bij [...]" staat onder zo'n beetje iedere notificatie van DHL en heeft misschien niks te maken met je "aflevervoorkeur".

Om het zeker te weten kun je natuurlijk altijd even de track & trace checken, of met DHL bellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sniels op 23-01-2024 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:53

-d-

Ik zal ze gewoon even bellen. Soms kunnen bepaalde mogelijkheden worden uitgezet op verzoek van de verzender, maar aangezien er gewoon een DHL express punt in Warmenhuizen zit ga ik er van uit dat ze na een keer proberen het daar sowieso gaan afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
Sniels schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:54:
Gaat het hier niet gewoon om een next-day delivery die niet uitgevoerd kan worden en wordt het dus gewoon een dag later bij je thuis bezorgd?

Die tekst "Als u de zending wilt ophalen bij [...]" staat onder zo'n beetje iedere notificatie van DHL en heeft misschien niks te maken met je "aflevervoorkeur".

Om het zeker te weten kun je natuurlijk altijd even de track & trace checken, of met DHL bellen.
Ik denk dat ik nog even wacht want als ik op track & trace kijk staat hij op mijn afleverings adres,maar toch vreemd dat er ook staat"Uw aflevervoorkeur kan niet worden toegepast op deze zending. Dit komt meestal door operationale beperkingen van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
jeroen3 schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:18:
Dit gaat waarschijnlijk over DHL Express. Moet je soms inklaringskosten betalen?
"nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
-d- schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:02:
Ik zal ze gewoon even bellen. Soms kunnen bepaalde mogelijkheden worden uitgezet op verzoek van de verzender, maar aangezien er gewoon een DHL express punt in Warmenhuizen zit ga ik er van uit dat ze na een keer proberen het daar sowieso gaan afleveren.
Ik wacht tot Donderdag dan wordt hij bezorgt "waar dan ook" en als het verkeerd is bel ik even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:53

-d-

Die
Uw aflevervoorkeur kan niet worden toegepast op deze zending
melding heb ik trouwens bij de meeste DHL express zendingen die ik ontvang. Dat is volgens mij om aan te geven dat het alleen op het huisadres mag worden afgeleverd. (En je dus niet bv. het bij je werk oid laat afleveren).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pronkje
Het pakket is keurig op mijn adres afgeleverd.
Pagina: 1