Aankoopadvies 43 inch, welke?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 17:14
Ik zoek een?
43 inch

Wat is je budget?
+-600 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor streamingsdiensten zoals netflix, videoland o.i.d.
Voor in de slaapkamer. Zoek wel een TV met goede speakers.

Wat heb je zelf al gevonden?
Als eerst een LG c2 gevonden, deze is helaas iets buiten budget.

Zodoende kwam ik op de LG met nano technologie : https://www.googleadservi...D6YQwg8oAHoECAUQDA&adurl=

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik vraag mij af of er nog betere opties zijn voor mijn budget dan bovenstaande LG met namo technologie.

Alvast bedankt!

Lex

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:45
Die LG's hebben een IPS paneel. Die hebben een goede kijkhoek, maar een matig contrast. Zit je recht voor de TV, dan zou ik eerder kijken voor een TV met een VA paneel (bijv. een Samsung Q60 of een TCL). Verder is er los van die 43 inch OLED niet echt iets te koop wat echt decent is (met full array local dimming of 100hz) in de 43 inch klasse. De meer high end modellen zijn meestal vanaf 50-55 inch leverbaar. Maar die vallen voglens mij ook buiten je budget.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
NoepZor schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:40:
Die LG's hebben een IPS paneel. Die hebben een goede kijkhoek, maar een matig contrast. Zit je recht voor de TV, dan zou ik eerder kijken voor een TV met een VA paneel (bijv. een Samsung Q60 of een TCL). Verder is er los van die 43 inch OLED niet echt iets te koop wat echt decent is (met full array local dimming of 100hz) in de 43 inch klasse. De meer high end modellen zijn meestal vanaf 50-55 inch leverbaar. Maar die vallen voglens mij ook buiten je budget.
Bedankt voor je bericht. 43 inch in de max i.v.m. TV lift in bed.

Ik zie dat er ook nog is een Q67 is binnen budget. https://www.hellotv.nl/pr...Y1GyG2S2HbQBoCBRQQAvD_BwE

Is het de moeite waar om 200 euro bij te leggen tov de Q60 en dan de Q67 kopen denk je?

EDIT:

Zie nu dat het verschil alleen de kleur is, vraag mij af waarom het zo veel in prijs verschilt dan... Op bol is hij 399

Ik denk dat het prijsverschil in de Benelux/europees model zit. Europees model heeft zoals ik lees geen apps zoals videoland e.d. dus dan zou die afvallen.

[ Voor 12% gewijzigd door lexxus93 op 23-01-2024 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 10:47

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
De Q67C heeft in ieder geval een VA-paneel, wat je dus in het donker betere beeldkwaliteit oplevert, maar slechte kijkhoeken. In de slaapkamer is de beeldkwaliteit in het donker belangrijk en zit je meestal niet met de familie om de televisie heen, dus lijkt me VA de juiste keus.

Belangrijk te beseffen: Er zijn weinig goede 43" televisies. De LG C2 en wellicht de Samsung QN90C zijn eigenlijk de enige echt goede televisies in dit formaat. Je koopt dus een budgettelevisie en daar moet je je verwachtingen op bijstellen. Maar dat je geen peperdure televisie in de slaapkamer wilt, snap ik dan ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Vandaag de TCL Qled bekeken en was blij verrast, denk dat dit hem gaat worden. Dank.