• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Ik heb vandaag de Palm 105 gekocht maar die software die erbij it is redelijk kut. Ik kan bijv. niet instellen dat ik sommige programma's onder spellen wil hebben, altans ik weet niet hoe dat moet.

VB: ik heb onder de lijst Games 6 spellen staan, maar onder Unfiled ook 4. Die kan ik niet onder 1 map zetten met Palmdesktop. Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen? BVD
Milenco

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

... Handleiding lezen zou ik je toch wel heel erg aanraden :). Om ervoor te zorgen dat je dat ook gaat doen zal ik heel gemeen geen antwoord geven >:)

En wat wijze raad: Ga een degelijke launcher installeren, dan gaat dit soort zooi een stuk makkelijker. Ik raad je Megalauncher II aan...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
..en ik Silverscreen! :P

• Milenco
  • Nu online
Dus er zijn meer progs om games enzo naar je Palm te copy'en?

In de handleiding staat alleen maar een getting started handleiding, verder niets :(

• Milenco
  • Nu online
weten jullie trouwens een legale site waaar ik die progs kan halen?

• Milenco
  • Nu online
Niemand?
Damn, kan/mag nog maar 5/10 min op inet deze maand dus daarom dring ik zo aan. Please antwoord ff een zinnige reply, please please please!

:)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Druk op het rolldown menuutje--->category---> alles aan te passen *D

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 21:21 schreef Milenco het volgende:
Niemand?
Damn, kan/mag nog maar 5/10 min op inet deze maand dus daarom dring ik zo aan. Please antwoord ff een zinnige reply, please please please!

:)
hmzah...

• Milenco
  • Nu online
Op vrijdag 07 september 2001 22:01 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Druk op het rolldown menuutje--->category---> alles aan te passen *D
Daar kan ik alleen maar andere categorieen mee aanmaken en niet progs enzo daarin voegen :'(.

Kheb het BTW nog heel ff kunnen rekken de tijd :)

[b]Update{/b]:

Ik heb BTW ff Meaglauncher en Silverscreen gevonden maar het probleem daarmee is dat je die op de Palm zelf moet installen. Ik bedoelde iets waarmee je vanaf je eigen computer die dingen in de Palm kon veranderen.

Het is trouwens ook zo dat als ik een woordenboek heb geupload naar de Palm dat ik hem dan niet meer kan terugvinden? Ik heb het probleem met 3 verschillende.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op vrijdag 07 september 2001 22:22 schreef Milenco het volgende:
Ik bedoelde iets waarmee je vanaf je eigen computer die dingen in de Palm kon veranderen.
Zoals jij het bedoelt bestaat het niet. Je kunt niet vanaf je computer dingen opnieuw rangschikken in je palm, dat moet je echt vanaf de palm doen.
Het is trouwens ook zo dat als ik een woordenboek heb geupload naar de Palm dat ik hem dan niet meer kan terugvinden? Ik heb het probleem met 3 verschillende.
Waren het .pdb bestanden? Dat zijn database bestanden, je moet het programma dat erbij hoort ook installeren (en nee, niet alle .pdbs worden door hetzelfde programma geopend). Alleen vanuit het bijbehorende programma kan je correct bij geinstalleerde .pdb's komen. Een programma is .prc...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:56
Op vrijdag 07 september 2001 22:22 schreef Milenco het volgende:

[..]

Daar kan ik alleen maar andere categorieen mee aanmaken en niet progs enzo daarin voegen :'(.
Neenee, je kan daarin wel degelijk categoriën aanwijzen daarmee. Daar heb je ook helemaal geen andere launcher voor nodig (maar het moet inderdaad wel op je Palm - ik had alleen de indruk dat je daar ook niet uitkwam). Hier even een plaatje ter illustratie dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/a.scheffer/images/category.jpg

Klik in het 'hoofdmenu' op het onderste rondje links van het Graffiti gebied, links van de 'abc' zeg maar (die ene met een pulldown-menuutje en een pijltje ernaast). Vervolgens klik je op 'Category' en dan verschijnt het scherm hierboven. Om hem in een categorie in te delen klik je gewoon op het pijltje rechts van het programma wat je wil indelen, en kiest de categorie die je wil. Dat is alles.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Milenco
  • Nu online
Thanks, het was me al gelukt met rangschikken :)
nu nog ff database zoeken :)

Verwijderd

www.ppcsg.org
www.pdastreet.com
www.wincecity.com
www.pocketpcpassion.com zijn goeie sites met veel freeware, niet alleen voor Pocketpcs maar ook voor je PALM

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:20

Boss

+1 Overgewaardeerd

Kijk ook ff op www.palmclub.nl

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1