Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legolaslegolas
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
Eerder dit jaar kocht ik bij SoLow een adapter om mijn telefoon mee op te laden. Het lampje op de adapter gaat wel rood branden maar er gebeurt vervolgens helemaal niets (telefoon wordt niet opgeladen). Ik heb het ook nog met andere kabels en met een oude android tablet geprobeerd, maar niets werkt. (De tablet laadt wel goed op met een andere adapter).

Een adapter is geen duur ding dus het is niet zo'n probleem. Maar ik vraag me gewoon af waarom die adapter niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:35
SoLow lijkt meer gericht om zaken aan te kleden/decoreren, en zonder informatie over die oplader kan niemand er hier wat zinnigs over zeggen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:45
Persoonlijk zou ik nog eerder een adapter uit China bestellen dan deze bij SoLow halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legolaslegolas
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
hcQd schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:45:
Persoonlijk zou ik nog eerder een adapter uit China bestellen dan deze bij SoLow halen.
Ja, ik was onderweg en verwachtte een belangrijk telefoontje. Dus ik kocht snel even een adapter. Ik heb de verpakking met eigenschappen dan ook niet meer. Het ding zelf ligt nu bij mijn ouders (niet bij de hand dus, maar het is meer een principe vraag van waarom een adapter niet kan werken?).

[ Voor 8% gewijzigd door Legolaslegolas op 22-01-2024 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:05

Rmg

Omdat ie stuk is?

Soldeer verbinding kapot, usb poort gaar, slechte connectie, incompatibiliteit met de telefoon, t kunnen echt tientallen dingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:42

JME

zeg maar Jamie

Omdat het meuk van de SoLow is. Leuk om knutselspullen voor de kids te halen. Elektronica? Meh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herrieschopper
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 31-08-2024
Je moet het maar aandurven zo'n adapter, en dan zeker ook nog 's nachts je telefoon ermee laden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:51

TommieW

Numa numa.

Omdat het waarschijnlijk troep is die op honderd manieren kapot kan gaan. Je hebt waarschijnlijk nog geluk gehad dat 't je apparaat niet gesloopt heeft of vlam heeft gevat. Nooit goedkope adapters of meuk kopen die in de 220V gaat.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Pagina: 1