Ik heb debitel....
Debitel verkoopt abonnementen bij Libertel en KPN.
Zij kopen tikken in bij die maatschappijen, en verkopen die weer aan jou.
Je kan dan kiezen of je dus KPN of Libertel wilt.
Debitel verkoopt abonnementen bij Libertel en KPN.
Zij kopen tikken in bij die maatschappijen, en verkopen die weer aan jou.
Je kan dan kiezen of je dus KPN of Libertel wilt.
Debitel is een soort telfoon/abbonnementenleverancier.
Ze leveren je een aansluiting op het KPN of het Libertel/vodafone netwerk.
Ik heb 1 jaar een abo van ze gehad en geloof me :
Het zijn ongelooflijke afzetters..
Welke winkel ben je trouwens geweest ? Ik heb die van mij in Utrecht genomen (de abo). Toen ik er pas kwam om iets te vragen kwamen ze aan met zoiets als "Nokia 8210 is een KUTDING !!!" ..
Als ze zo gaan beginnen, Tsja.. Niet meer komen dus..
Een abbonnement gewoon bij KPN is trouwens goedkoper als daar...
Ze leveren je een aansluiting op het KPN of het Libertel/vodafone netwerk.
Ik heb 1 jaar een abo van ze gehad en geloof me :
Het zijn ongelooflijke afzetters..
Welke winkel ben je trouwens geweest ? Ik heb die van mij in Utrecht genomen (de abo). Toen ik er pas kwam om iets te vragen kwamen ze aan met zoiets als "Nokia 8210 is een KUTDING !!!" ..
Als ze zo gaan beginnen, Tsja.. Niet meer komen dus..
Een abbonnement gewoon bij KPN is trouwens goedkoper als daar...
Debitel is idd een serviceprovider, oftewel een extra schakel in de keten telecom-aanbier <--> klant, waar weer extra geld naartoe gegooid moet worden..
Debitel is ook nog eens een enorme afzetter, en gedraagt zich op een uiterst schofterige manier t.o.v. klanten. Ik kan het dan ook ten zeerste afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Dentist
Debitel is ook nog eens een enorme afzetter, en gedraagt zich op een uiterst schofterige manier t.o.v. klanten. Ik kan het dan ook ten zeerste afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Dentist
Ik ben het helemaal met je eens.. Ik ging vragen in de winkel hoe ik m'n abo moest opzeggen..Op vrijdag 07 september 2001 19:55 schreef Dentist het volgende:
Debitel is idd een serviceprovider, oftewel een extra schakel in de keten telecom-aanbier <--> klant, waar weer extra geld naartoe gegooid moet worden..
Dentist
Komen ze aan met van.. "probeer dit nummer eens" ..
We kunnen het hier niet voor je regelen..
Je moet een handgeschreven brief met verzend-bewijs sturen enz. enz. enz..
WTF !!!!
ja, idd, ze vallen een beetje tegen...
naja, nog 2 maandjes, dan zien we verder.
(ikhebme abo via een andere winkel afgesloten, geen debitel store. Deze deden telecom erbij...zijn dus wat vriendelijker)
naja, nog 2 maandjes, dan zien we verder.
(ikhebme abo via een andere winkel afgesloten, geen debitel store. Deze deden telecom erbij...zijn dus wat vriendelijker)
Ik had mijn abbonement dus opgezegd, maar daar trokken ze zich niets van aan.. Elke maand bleven ze lekker geld afschrijven, wat waanzinnig irritant is natuurlijk. Op een gegeven moment liep het op tot ongeveer 1600 piek (nadat zij de deurwaarder hadden ingeschakeld en niet gereageerd hebben op mijn 10-tallen brieven, faxen, mails, etc).
Tot op de dag van vandaag is het me niet gelukt om contact met ze te krijgen. Ik heb een schikking getroffen met de deurwaarder omdat ik het gewoon zo verschrikkelijk zat was (en niet om zo'n kankerschlemieligheid een aantekening in mijn BKR-bestand wilde) en gewoon een deel betaald.
Ik wil nooit meer iets te maken hebben met Debitel.:(
Dentist
Tot op de dag van vandaag is het me niet gelukt om contact met ze te krijgen. Ik heb een schikking getroffen met de deurwaarder omdat ik het gewoon zo verschrikkelijk zat was (en niet om zo'n kankerschlemieligheid een aantekening in mijn BKR-bestand wilde) en gewoon een deel betaald.
Ik wil nooit meer iets te maken hebben met Debitel.:(
Dentist
Verwijderd
Je vergeet TelfortOp vrijdag 07 september 2001 19:45 schreef pvdfeer het volgende:
Wat is debitel? toch geen gsm aanbieder
ik ken
kpn
dutchtone
vodafone
ben
meer niet
Ja inderdaad telfort vergeten.
zo ben ik weer op de hoogte wat debitel is
daar sluit ik dus geen abbo af zoals ik het hier lees houd 't gewoon bij Vodafone
TNX every one
zo ben ik weer op de hoogte wat debitel is
daar sluit ik dus geen abbo af zoals ik het hier lees houd 't gewoon bij Vodafone
TNX every one
Pagina: 1