Google discover feed aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 15:49
Als guilty pleasure gebruik ik de Google Discover feed, als ik even niet de kwaliteitskanalen hoef te lezen. (Op een android telefoon op het home scherm, van links naar rechts swipen om in je eigen google bubble te komen).

Met grote regelmaat zie ik V&A artikelen in mijn Discover feed staan. Aangezien ik enkel artikeltjes wil zien, wil ik geen marktplaats dingen voorbij zien komen.
Na veelvuldig "niet geïnteresseerd" te hebben aangevinkt lijkt het niet minder te worden, maar de tweakers artikelen zijn wel zeer schaars inmiddels. Mede doordat HWforum nu offline is, zijn de Nederlandse tech artikelen wel heel schaars geworden in mijn bubbel.

De enige oplossing die ik nu zie is "geen content van Tweakers tonen".
Dit heeft niet mijn voorkeur omdat ik de nieuwsartikelen van Tweakers wel graag voorbij zie komen, vooral nu HW forum die leegte niet meer opvult.

Heeft iemand een suggestie, anders dan Tweakers helemaal verbannen uit mijn Google bubbeltje?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android, Google Discover
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
"Niet geïnteresseerd in deze kaart" enkele weken aanvinken, lijkt helaas niet te werken.
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De Tweakers Lounge is niet helemaal de juiste plek voor je vraag, ik verplaats 'm naar Algemene Zaken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftman380
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 15:49
Dank, ik had geen idee waar dit onder kon vallen.

Beetje vreemde vraag is het ook wellicht.
Misschien is het ook wel een Google issue, die de V&A posts niet als V&A markeert, met als gevolg dat ze niet eenvoudig in een filter kunnen worden gezet. Maar wie weet is hier iemand die een briljant idee heeft.