Aankoopadvies 65'' +/- €1000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabookie
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik zoek een?
65'' TV ter vervanging van een stokoude 40" Samsung.

Budget is zo'n €1000

We willen het apparaat gaan gebruiken om streamingdiensten te kijken, alsmede wat sport zoals F1.
Verder zijn we eigenlijk totaal niet veeleisend, maar willen we wel graag iets goeds om weer lange tijd mee vooruit te kunnen. Zitafstand is zo'n 4 meter. De kamer heeft geen direct zonlicht, dus OLED zou kunnen. Echter dit is volgens mij (ruim) duurder dan de gevonden opties/gestelde budget.

Na wat lezen in de rubriek hier op het forum hebben we een kleine voorkeur voor Sony, omdat GoogleTV ons handig lijkt icm Ziggo en het merk lijkt te staan voor kwaliteit.
We hebben een Sony 65'' X95K a €982 in bestelling staan bij HelloTV. Ze belden zojuist op om aan te bieden de bestelling te veranderen naar een 65'' X90L voor €100 meer. Dit is volgens hun een (veel) betere TV en dus de meerprijs waard.

Wat adviseren jullie? Een X94K voor €982, een X90L voor €1082 of iets anders?
Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:08
In het algemeen worden er veel onwaarheden verteld bij HelloTV, echter klopt hetgeen wat ze over de X90L zeggen zonder twijfel.

Voor een meerprijs van 100 euro is de 65X90L een no-brainer.

De X90L biedt o.a. een veel betere/ premium afwerking, meer dimming zones en processing/ FALD algoritme. Je gaat geen betere TV vinden voor dit bedrag.

[ Voor 6% gewijzigd door Freshouttheoven op 22-01-2024 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kabookie
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 24-01-2024
Dankjewel voor de snelle reactie!
Is de 65X90L voor de genoemde prijs dan meteen een goede koop/aanrader voor ons gebruik?

Edit: Ik zie nu je toevoeging pas in je vorige bericht, duidelijk! _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Kabookie op 22-01-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Nou ben ik toevallig ook aan het kijken naar deze tv, maar kan deze tv wel netjes aan de muur gehangen worden? Ik lees op rtings.com het volgende:

The back of the TV is entirely plastic and has a similar checkerboard pattern to other recent Sony TVs, like the Sony X93L. One difference between the Sony X90L and higher-end models is that this model doesn't include covers to hide the inputs, and there's nothing for cable management.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"