Instagram ziet fotos op SD card niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Claudia6715
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 04-03-2024
Mijn vraag

Ik weet niet waar dit probleem onder valt maar misschien weet iemand de oplossing. Ik heb Galaxy a51 en al twee jaar een sd card met mapjes foto's. Vanuit daar kon ik altijd op Instagram foto's plaatsen. De laatste weken ziet IG niet meer de mappen op de SD card. Als ik een foto verplaatst van mijn SD card komt deze in mapje actueel op de geheugen van mijn mobiel, wanneer ik dan IG open en een foto wil plaatsen, dan ziet IG het wel. Dus IG ziet alleen de foto's op de interne geheugen van mijn mobiel. Was eerst nooit zo.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb veel geprobeerd. IG verwijderd, opnieuw geïnstalleerd, de machtigingen opnieuw gegeven. Cache overal geleegd. SD card eruit en er weer in. Up dates gedaan. Mobiel opnieuw uitgezet en gestart. Alle machtigingen weer aangezet. Alle vinkjes met machtigingen aan. Bij Alles weergeven op IG zie ik alleen de mappen op mijn telefoon geheugen. Iemand nog een tip?
...

[ Voor 10% gewijzigd door Claudia6715 op 22-01-2024 10:09 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• re.koala
  • Laatst online: 22-01-2024
Hej

Ik heb een Samsung a52 en heb sinds vandaag precies hetzelfde probleem, niks blijkt te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:37

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hier ook. Ik heb een vermoeden dat het een bugje is.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Google: Instagram no access sd card
Reddit r/Instagram: Instagram won't show SD card photos in the app, but will in Chrome?

App downgraden?
it's a bug from latest version, downgrading to older version is the real fix for now, either wait for a new update or downgrade to older version https://apkpure.net/insta...d/download/312.0.0.33.111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claudia6715
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb het (tijdelijk) opgelost door IG via Chrome te openen en dan de app te downloaden. Via deze app zie ik nu weer al mijn foto's.
Dank voor de tips!