Palworld mist in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 560 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoi,

Ik heb het product net toegevoegd maar kon geen artikelnummer en EAN nummer vinden, maar zou het spel toch wel heel graag onder Pricewatch willen zien :). Is dit mogelijk?

Alvast bedankt _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Na het plaatsen van mijn Palworld review is er iets fout gegaan, want ik kan niet meer bij mijn reviews komen. @Glaanie @Mooijekind

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHWKT7GXNzv3-030t3CGM2ZOTOk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d4G0FLShfr5vOqnbRoZIxNpC.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@G_Dragon Ik gok een bugje, waren wat meer probleempjes vandaag, las ik. Ik zie ook niet meer dan dat er een gebruikersreview aan moet hangen (1 review staat er rechtsboven uitvoering: Palworld, Windows), maar ik zie niks. Ik verplaats je topic naar Stoute Bugs, kunnen mijn collega's er daar verder naar kijken :) Heb je voor de volledigheid nog de url van je productreview?

[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 22-01-2024 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Glaanie Dank je wel, ik kan alleen de url niet eens posten zonder een error te krijgen dus hem even in een codetag gedaan:

code:
1
https://tweakers.net/productreview/316298/deze-uitvoering-mag-weg-kan-nog-niet-vanwege-bug-xbox-one-en-series-sx.html

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 22-01-2024 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie hem gewoon; wellicht duurde het even voor hij opgepikt was door de engine

Palworld, Xbox review door G_Dragon

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:41:
@Glaanie Dank je wel, ik kan alleen de url niet eens posten zonder een error te krijgen dus hem even in een codetag gedaan:

code:
1
https://tweakers.net/productreview/316298/deze-uitvoering-mag-weg-kan-nog-niet-vanwege-bug-xbox-one-en-series-sx.html
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:41:

code:
1
Ah, dit was weer een andere bug :P We kunnen sinds vrijdag geen uitvoeringen meer weggooien, dit gaat nog deze week worden gefixt. Mijn collega dacht dat er geen Xbox versie bestond en heeft deze hernoemd en tijdelijk offline gehaald. Had jij de review bij de Xbox versie willen plaatsen of Windows?

Geen bug dus, het id is gewoon van de Windows versie en daar staat nu ook de review bij. Wel vreemd dat je de (tijdelijke) naam van de Xbox versie mee kreeg?

[ Voor 28% gewijzigd door Glaanie op 22-01-2024 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:47:
[...]

Ah, dit was weer een andere bug :P We kunnen sinds vrijdag geen uitvoeringen meer weggooien, dit gaat nog deze week worden gefixt. Mijn collega dacht dat er geen Xbox versie bestond en heeft deze hernoemd en tijdelijk offline gehaald. Had jij de review bij de Xbox versie willen plaatsen of Windows?
Ik wil hem graag onder de Xbox versie hebben want ik speel hem daar ook op _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
crisp schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:47:
Ik zie hem gewoon; wellicht duurde het even voor hij opgepikt was door de engine

Palworld, Windows review door G_Dragon
Alleen staat nu onder het verkeerde platform :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:50:
[...]

Alleen staat nu onder het verkeerde platform :P
Staat wel goed, alleen de naam moet nog (automatisch) worden aangepast :) Check de kenmerken maar: uitvoering: Palworld, Windows. Dus staat gelukkig goed. Als over een half uurtje de naam nog steeds verkeerd staat, pas ik 'm wel handmatig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Glaanie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:56:
[...]

Staat wel goed, alleen de naam moet nog (automatisch) worden aangepast :) Check de kenmerken maar: uitvoering: Palworld, Windows. Dus staat gelukkig goed. Als over een half uurtje de naam nog steeds verkeerd staat, pas ik 'm wel handmatig aan.
Helemaal top, beiden bedankt voor de snelle reactie + actie! @crisp d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Glaanie Alles staat goed op dit na,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ejF0DEUOHg9v_CJNfP7ylWSMN2k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aWZPd2A9Wg4vbKFw9NrlpM3y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb er even uitvoering: Palworld, Xbox van gemaakt. Hopelijk vind @Glaanie dat goed ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
crisp schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:44:
Ik heb er even uitvoering: Palworld, Xbox van gemaakt. Hopelijk vind @Glaanie dat goed ;)
Jullie zijn toppers! Nogmaals bedankt voor de snelle actie en reactie _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@crisp Dank! De virtuele spec die normaal dit invult is blijkbaar blijven hangen, want nu werkt de automatische naam weer, dus de naam is nu helemaal zoals die zou moeten zijn. Dus @G_Dragon, de uitvoering is nu écht goed :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.