✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
/f/image/d4G0FLShfr5vOqnbRoZIxNpC.png?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 15% gewijzigd door Glaanie op 22-01-2024 15:39 ]
1
| https://tweakers.net/productreview/316298/deze-uitvoering-mag-weg-kan-nog-niet-vanwege-bug-xbox-one-en-series-sx.html |
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 22-01-2024 15:41 ]
Palworld, Xbox review door G_Dragon
Intentionally left blank
G_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:41:
@Glaanie Dank je wel, ik kan alleen de url niet eens posten zonder een error te krijgen dus hem even in een codetag gedaan:
code:
1 https://tweakers.net/productreview/316298/deze-uitvoering-mag-weg-kan-nog-niet-vanwege-bug-xbox-one-en-series-sx.html
Ah, dit was weer een andere bugG_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:41:
@Glaanie Dank je wel, ik kan alleen de url niet eens posten zonder een error te krijgen dus hem even in een codetag gedaan:
code:
1 https://tweakers.net/productreview/316298/deze-uitvoering-mag-weg-kan-nog-niet-vanwege-bug-xbox-one-en-series-sx.html
Geen bug dus, het id is gewoon van de Windows versie en daar staat nu ook de review bij. Wel vreemd dat je de (tijdelijke) naam van de Xbox versie mee kreeg?
[ Voor 28% gewijzigd door Glaanie op 22-01-2024 15:49 ]
Ik wil hem graag onder de Xbox versie hebben want ik speel hem daar ook opGlaanie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:47:
[...]
Ah, dit was weer een andere bugWe kunnen sinds vrijdag geen uitvoeringen meer weggooien, dit gaat nog deze week worden gefixt. Mijn collega dacht dat er geen Xbox versie bestond en heeft deze hernoemd en tijdelijk offline gehaald. Had jij de review bij de Xbox versie willen plaatsen of Windows?
Alleen staat nu onder het verkeerde platformcrisp schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:47:
Ik zie hem gewoon; wellicht duurde het even voor hij opgepikt was door de engine
Palworld, Windows review door G_Dragon
Staat wel goed, alleen de naam moet nog (automatisch) worden aangepastG_Dragon schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:50:
[...]
Alleen staat nu onder het verkeerde platform
Helemaal top, beiden bedankt voor de snelle reactie + actie! @crispGlaanie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:56:
[...]
Staat wel goed, alleen de naam moet nog (automatisch) worden aangepastCheck de kenmerken maar: uitvoering: Palworld, Windows. Dus staat gelukkig goed. Als over een half uurtje de naam nog steeds verkeerd staat, pas ik 'm wel handmatig aan.
Jullie zijn toppers! Nogmaals bedankt voor de snelle actie en reactiecrisp schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:44:
Ik heb er even uitvoering: Palworld, Xbox van gemaakt. Hopelijk vind @Glaanie dat goed
Dit topic is gesloten.