Hoi! Ik loop tegen het volgende aan. 2 onder 1 kap gekocht waarbij de garage ingeklemd zit tussen 2 huizen. De vorige eigenaar gebruikte het als werkruimte maar ik zag mogelijkheden om het bij het huis te betrekken als keuken. Nu ik het huis in bezit heb en vol in de verbouwing zit kom ik erachter dat de binnenmuur van de garage( welke kalkzandsteen is ook gewoon de buitenmuur is. Ik heb een garage met puntdak. Dak heb ik van binnen ook geïsoleerd nu.
Nu baal ik want het lijkt erop dat het vanuit woonhuis gezien dus gewoon de buitenmuur is en geen aparte muur. ( De kleur is anders) in de garage kalkzandsteen en dus buiten een gelige baksteen.
De vraag is een beetje: kan ik deze binnen/buitenmuur wel gebruiken als mijn binnenmuur voor de keuken. De voormalige garage voelt niet kouder dan de huiskamer. Zonder verwarming wel te verstaan. Overal ligt nu vloerverwarming. Hr++ voor en achter
Fotos om het wat te verduidelijken:
De grijze metselsteen loopt dus omhoog en gaat over in een gelige baksteen.
:strip_exif()/f/image/zsU2vuFI4GVLSAa96kkHjh8S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z0OaGZ0CiV12jmKs4nQxqMnl.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu baal ik want het lijkt erop dat het vanuit woonhuis gezien dus gewoon de buitenmuur is en geen aparte muur. ( De kleur is anders) in de garage kalkzandsteen en dus buiten een gelige baksteen.
De vraag is een beetje: kan ik deze binnen/buitenmuur wel gebruiken als mijn binnenmuur voor de keuken. De voormalige garage voelt niet kouder dan de huiskamer. Zonder verwarming wel te verstaan. Overal ligt nu vloerverwarming. Hr++ voor en achter
Fotos om het wat te verduidelijken:
De grijze metselsteen loopt dus omhoog en gaat over in een gelige baksteen.
:strip_exif()/f/image/zsU2vuFI4GVLSAa96kkHjh8S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z0OaGZ0CiV12jmKs4nQxqMnl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TgtgpsbAyGutpiIApFtrwAXX.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door K1p op 22-01-2024 08:25 ]