Toon posts:

Gaten zagen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

Ik ga binnenkort 2 gaten zagen in de zijkant van m'n kast, maar ik heb toch wat vraagjes

1. De kap van mijn kast is EEN GEHEEL. dus niet in delen afhaalbaar. Maakt dat wat uit?

2. Ik heb een boormachine (een goeie snelle) , Kan ik bij de gamma ofzo een gatenzaag kopen? (zo'n ding wat je op de boormachine kan zetten, bijvoorbeeld een met een doorsnee van 8 centimeter? (als ze die hebben) en gaat dat werken?

3. Wat voor boortje moet ik gebruiken om de 4 bevestigingspunten voor de schroefjes van de fans te boren?

Tnx

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
1 - Maakt nix uit, gewoon doen.

2 - Yep

3 - Uhh ik geloof een 4,5 millimeter boor, maar dat weet ik niet zeker.

-

Verwijderd

3. Daar heb ik een 4mm boor voor gebruikt...

Verwijderd

1. idd gewoon doen, wel goed schoonmaken. (ijzerdeeltjes)

2. Ijzer moet je snijden, dus langzaam boren ipv snel!! Verstandig is wat olie er tussen te doen zodat het goed koelt.

3. ff opmeten...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
1. De kap van mijn kast is EEN GEHEEL. dus niet in delen afhaalbaar. Maakt dat wat uit?
maakt niet uit, is wel vrij lastig, als je namelijk in je kast gaat zagen, leg je m op tafel en...lets teken:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
tafelblad \ _____________
    _____\_______________   | 
                    |  <-- kast
                    |
                    |
                   ___/
                 ___/
             ___/

oftewel, je kast buigt dus zeg maar, dus leg er wat onder

• Redboost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11-2024
Ik zou er inderdaad wat zogenaamde snij-olie op doen.. Werkt wat fijner, en ik heb voor de schroef-gaatjes 4,2 mm gebruikt, dan past M4 er precies doorheen.. :)

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

gewoon proberen joh , ik ben ook gewoon fanatiek aan het zagen gegaan met me Black&Decker :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

kan je niet beter met een slijptol aan de gang gaan????

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2025
Ja :)

Verwijderd

Of voor de echte fanatiekelingen, met een ijzerfiguurzaagje :)

Verwijderd

Ik heb een veelhoek gemaakt met mijn dremel in combinatie met een grill ben ik hier zeer tevreden over, ook al zie je het niet (bodem).
Pagina: 1