Het wordt hier tijd voor een extra PC, voor mijn zoons om te gamen, en voor mij om onder andere drone / videocamera video's in 4K te bewerken met onder andere premiere pro.
M'n jongens spelen Fortnite, GTA 5 en straks 6 (ook via FiveM) , CoD , Escape from Tarkov ,Red Dead Redemption 2 en nog meer van die shooters, en zware games, ik wil zelf nog wel eens euro truck simulator spelen, of ook GTA, ook speel ik zelf wel eens Fifa 24.
Ook willen we nog wel eens streamen op youtube/twitch
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik hierboven al aangeef.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop zo rond de 2000,- klaar te zijn,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een game toetsenbord en muis van logitech, LOGITECH G G PRO X TKL.
Ook heb ik de 49" Ultrawide Quad HD OLED Gaming monitor 5120 x 1440 Samsung Odyssey G9 monitor,
met 240 Hz en een refresh rate van 0.03 ms.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles, op de monitor, toetsenbord en muis na.
Zie veel goeie verhalen over de AMD processor , met een 7900 videokaart ook van AMD, dit schijnt top te zijn, en ook gunstiger qua prijs, dan een nvidia kaart, met intel processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open, ben meer van de intel, maar ben snel te overtuigen dat AMD ook erg goed bezig is de laatste jaren, vooral met hun processoren en videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, gamen in de best mogelijke settings, en videobewerken. Verder hoeft er niets van RGB ofzo in, en geen toeters en bellen, gewoon een strakke kast met goede airflow.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Een beetje advies over de best te nemen componenten,gunstig qua prijs, maar wel kwaliteit, welke het best op elkaar afgestemd zijn.
M'n jongens spelen Fortnite, GTA 5 en straks 6 (ook via FiveM) , CoD , Escape from Tarkov ,Red Dead Redemption 2 en nog meer van die shooters, en zware games, ik wil zelf nog wel eens euro truck simulator spelen, of ook GTA, ook speel ik zelf wel eens Fifa 24.
Ook willen we nog wel eens streamen op youtube/twitch
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik hierboven al aangeef.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik hoop zo rond de 2000,- klaar te zijn,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een game toetsenbord en muis van logitech, LOGITECH G G PRO X TKL.
Ook heb ik de 49" Ultrawide Quad HD OLED Gaming monitor 5120 x 1440 Samsung Odyssey G9 monitor,
met 240 Hz en een refresh rate van 0.03 ms.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles, op de monitor, toetsenbord en muis na.
Zie veel goeie verhalen over de AMD processor , met een 7900 videokaart ook van AMD, dit schijnt top te zijn, en ook gunstiger qua prijs, dan een nvidia kaart, met intel processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open, ben meer van de intel, maar ben snel te overtuigen dat AMD ook erg goed bezig is de laatste jaren, vooral met hun processoren en videokaarten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen eisen, gamen in de best mogelijke settings, en videobewerken. Verder hoeft er niets van RGB ofzo in, en geen toeters en bellen, gewoon een strakke kast met goede airflow.
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Een beetje advies over de best te nemen componenten,gunstig qua prijs, maar wel kwaliteit, welke het best op elkaar afgestemd zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 399,- | € 399,- |
| 1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 785,- | € 785,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Shadow Base 800DX Zwart | € 132,99 | € 132,99 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Dominator Platinum RGB CMT32GX5M2X7200C34 | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 12 750W | € 144,99 | € 144,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 135,58 | € 135,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.088,46 | ||