Zoals de titel aangeeft, mijn laptop herkent de Nvidia kaart niet meer. Ik kan de exacte laptop niet vinden, maar de specs zijn bijna identiek aan deze uitvoering: Acer Aspire 5750G-2676G50MN Als een mod deze laptop of de Aspire 5750 series kan linken aan dit topic, zou dat fijn zijn.
Volledige specs:
Windows 10
i7-2630QM
8GB Ram
256GB SSD
GT 540M
Wat ik al heb geprobeerd:
- Driverherinstallatie. Dit gaat niet want de Nvidia installer vindt geen compatible hardwar en laat mij niet toe om verder te gaan. Overigens waren de huidige drivers hetzelfde als degene die ik probeerde te installeren.
- Het verwijderen van de drivers. Dit heeft het probleem verergert, want voorheen werd de kaart wél herkend in Apparaatbeheer, maar met een Code 45. Na het verwijderen van de huidige drivers verschijnt de kaart helemaal niet meer.
Verder dan dit kwam ik niet. Wie weet misschien iets om mij verder te helpen?
Volledige specs:
Windows 10
i7-2630QM
8GB Ram
256GB SSD
GT 540M
Wat ik al heb geprobeerd:
- Driverherinstallatie. Dit gaat niet want de Nvidia installer vindt geen compatible hardwar en laat mij niet toe om verder te gaan. Overigens waren de huidige drivers hetzelfde als degene die ik probeerde te installeren.
- Het verwijderen van de drivers. Dit heeft het probleem verergert, want voorheen werd de kaart wél herkend in Apparaatbeheer, maar met een Code 45. Na het verwijderen van de huidige drivers verschijnt de kaart helemaal niet meer.
Verder dan dit kwam ik niet. Wie weet misschien iets om mij verder te helpen?
[ Voor 86% gewijzigd door TheRie op 21-01-2024 02:28 . Reden: Per ongeluk het topic gepost met de Enter knop zonder dat het af was. ]