Hallo allemaal,
Mijn zoon heeft een oude desktop van mijn oom overgenomen, dit bevat:
I7-3770 K 3.5ghz processor
Asrock Z77pro4 moederbord
RAM16gb
Nvidia Geforce 210 GPU
120gb interne SSD
Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 behuizing
Seasonic voeding (welke precies moet ik de behuizing eerst openen kon ik buitenaf niet zien)
Hij heeft van ons een monitor gekregen en een grotere SSD
MSI Optix G2412 - Full HD 170hz - Monitor
Crucial MX500 500GB 3D NAND SATA 2,5 inch Interne SSD
Mijn zoon doet voornamelijk roblox, warthunder, enlisted. En wil weer gaan minecraften.
Ik wil graag weten of het nut heeft voor mijn zoon om te gaan upgraden? Onderdeel voor onderdeel.
Ik denk dan eerst aan de GPU, maar geen idee welke nu handig is bij zijn systeem. Hij heeft een nieuwe monitor, maar nog wel een zeer verouderde videokaart. Wat budget betreft wordt het denk ik een tweedehands kaart, die GPU zijn megaduur wat ik zo zie.
Kan iemand wat advies geven? Ik hoor het graag
Mijn zoon heeft een oude desktop van mijn oom overgenomen, dit bevat:
I7-3770 K 3.5ghz processor
Asrock Z77pro4 moederbord
RAM16gb
Nvidia Geforce 210 GPU
120gb interne SSD
Fractal Design Define R3 Black Pearl USB 3.0 behuizing
Seasonic voeding (welke precies moet ik de behuizing eerst openen kon ik buitenaf niet zien)
Hij heeft van ons een monitor gekregen en een grotere SSD
MSI Optix G2412 - Full HD 170hz - Monitor
Crucial MX500 500GB 3D NAND SATA 2,5 inch Interne SSD
Mijn zoon doet voornamelijk roblox, warthunder, enlisted. En wil weer gaan minecraften.
Ik wil graag weten of het nut heeft voor mijn zoon om te gaan upgraden? Onderdeel voor onderdeel.
Ik denk dan eerst aan de GPU, maar geen idee welke nu handig is bij zijn systeem. Hij heeft een nieuwe monitor, maar nog wel een zeer verouderde videokaart. Wat budget betreft wordt het denk ik een tweedehands kaart, die GPU zijn megaduur wat ik zo zie.
Kan iemand wat advies geven? Ik hoor het graag