Pagina springt omhoog bij openen menu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:49
Op mobiel, wanneer je het menu rechtsboven opent (bijvoorbeeld bij een notificatie) kom je ook ineens boven de pagina.

Stel, je bent halverwege een pagina en krijgt een notificatie. Die open je en ziet dat iemand op je heeft gereageerd. Die post open je in een nieuwe tab en wil verder met lezen in de thread waar je mee bezig was... Hoppa, ineens bovenaan die thread...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6V5vB6IPc4ZMPs96pebll5oZMM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/X4R1wXWAlIIPkTqWI8teMju9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFGdMnWMHwU-QyHtt2A8dgMizjI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RDi4hxJYrrNNA44bfVYbEb5Q.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:38

crisp

Devver

Pixelated

Zie je vorige topic hierover: [bug] Topic springt naar boven bij openen menu ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:50
Schijnbaar vindt de product owner van Tweakers dat logisch en is het dus as intended.

Ik vind het loeiirritant als je in een topic zit in in een nieuwsbericht midden in de comments en je ineens naar boven vliegt.

Een vreemde keuze voor een rode balk die WEL met je meescrollt. Als die rode balk alleen bovenaan de pagina stond en daar bleef staan was dit logisch. Nu werkt het hee contra intuitief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 15-10 07:56

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Het wordt nog irritanter als het een notificatie is van een reactie op je bericht in datzelfde topic ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Laatst online: 15:38

crisp

Devver

Pixelated

t14wo schreef op maandag 22 januari 2024 @ 08:23:
Schijnbaar vindt de product owner van Tweakers dat logisch en is het dus as intended.
Dat wordt nergens zo gesteld? Wel is het zo dat dit al een jaar of 6 geleden zo geimplementeerd is, en hoewel het misschien niet helemaal intuitief werkt is het sec gezien geen bug, maar wel iets dat voor verbetering vatbaar is. We zullen dit meenemen wanneer we de navigatie sowieso gaan refactoren, maar wanneer dat is kan ik helaas nu niet zeggen. Het is niet iets wat we nu even kunnen quick-fixen helaas.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:50
crisp schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:40:
[...]

Dat wordt nergens zo gesteld? Wel is het zo dat dit al een jaar of 6 geleden zo geimplementeerd is, en hoewel het misschien niet helemaal intuitief werkt is het sec gezien geen bug, maar wel iets dat voor verbetering vatbaar is. We zullen dit meenemen wanneer we de navigatie sowieso gaan refactoren, maar wanneer dat is kan ik helaas nu niet zeggen. Het is niet iets wat we nu even kunnen quick-fixen helaas.
Zo is het aan mij uitgelegd toen ik deze zelfde (in mijn ogen) bug meldden. :)
Anyway, dan ben ik blij als dit op de backlog voor de navigatie kan komen. O-)
Pagina: 1