welke digitale kvm switch? waar?

Pagina: 1
Acties:

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

Topicstarter
avond! ;)

ik ben opzoek naar een digitale KVM switch voor 2 of 4 computers.
Na enig browse werk kom ik uit op 3 goede merken (volgens specs):
- Adder
- Aten
- Belkin
- Cybex
Hoe liggen de ervaringen met deze merken? Is er 'een beste' aan te wijzen?

Ik heb een F22 Pro + TQS flightsimjoystickset, is deze zonder problemen door te schakelen op een KVM switch? Zo gaaf zijn als ik niet telkens hoef te wisselen enzo. Iemand hier ervaring mee?

Wie weet waar ik ze goedkoop kan krijgen? Graag een store in NL. (Inmac is er 1, maar niet goedkoop :( )

• Rhy

Rhy

Topicstarter
heb searchcriteria in GOT search wat beperkt :D
en oh oops, tweakertje met soortgelijke topics
[topic=47894/1/25]
[topic=220137/1/25]

maar nogsteeds niet waar je deze dingen nu koopt voor leuke prijzen (als dat uberhaupt mogelijk is)

Verwijderd

Precies, kom op met jullie reacties.

Je maakt mij niet wijs dat er maar 2 mensen zijn die meer dan 3 PC's hebben, en dus een monitor-switch willen aanschaffen omdat we geen zin hebben in een batterij monitoren

Is het interessant die "goedkope" dingen, of kunnen we beter doorsparen voor een echte rond de f 1250,- ?

• Rhy

Rhy

Topicstarter
ik heb nogsteeds geen kvm switch vanwege allerlei omstandigheden.

Maar wat is nu de meest gebruikte kvm switch onder de tweakers? Cybex switchview 4 poorts?
Iedereen tevreden over deze switch?

Zijn Belkin switches wel in Nederland leverbaar, en zo ja ... voeg deze dan even toe in de pricewatch ofzo.

Verwijderd

Kheb een merkloze KVM van E 110 die met een toetscombinatie (2X scroll en -> )schakelt. Eén probleem: die fancy muizen gaan niet goed :( . Een optische muis trekt stroom die een KVM niet levert (of die van mij ondersteunt alleen PS2). Ondersteuning van een joystick? Niet bij mij. Verder draait alles prima :7