Toon posts:

een betaalbare router?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
bestaat dat? :)
(300 gulden)

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Als het voor ADSL ofzo is -> Draytec ( +/- 485,- )

Linkje

Edit : linkje toegevoegd

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Jah, gewoon een of ander wrak van een pc kopen, dus een Pentium 100 ofzo, 16 mb ram, win98 erop en je hebt een router, maar je zou net zo goed een 486 kunnen nemen ofzo, en daan freesco er op zetten, dat is een linux versie die op een 1,44 inch floppy past.

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
FreeSCO, een afgedankt 486 met min. 8MB RAM, liefst P1, 100MHz, 16MB RAM, en voila, klaar :)

edit:

dubbelpost

zeroxcool.net - curity.eu

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Waarom heb je een router nodig? Als het is om op adsl meerdere pc's aan te sluiten kun je toch net zo goed een switch gebruiken? Wij gebruiken een switch en dat werkt als een tierelier. Gewoon adsl modem op switch en elke pc op switch. Elke pc heeft wel eigen ip.

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Deze kan nu nu krijgen via een actie van xs4all voor 219 pietermannen
Op vrijdag 07 september 2001 19:12 schreef CV_SmileY het volgende:
Als het voor ADSL ofzo is -> Draytec ( +/- 485,- )

Linkje

Edit : linkje toegevoegd

• Vastloper
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf een linksys BEFSR11 dat is ideaal is ongeveer 350 er zijn vergelijkbare te vinden van netgear. Ook met ingebouwde hub of switch als je die niet hebt. Een apart systeem ervoor is leuk maar het vreet veel meer stroom en is lang niet zo eenvoudig en vaak niet zo snel als een echte router. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn router en het scheelt een hoop energie ten opzichte van een systeem aanlaten met linux oid als router. Als je een webserver/file server of iets dergelijks wilt hebben zelf dan kan zo'n systeem wel handig zijn maar je provider bied dit vaak toch al voor je aan en die hebben echt wel een betere verbinding naar internet dan jijzelf.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op vrijdag 07 september 2001 20:08 schreef Vastloper het volgende:
Ik heb zelf een linksys BEFSR11 dat is ideaal is ongeveer 350 er zijn vergelijkbare te vinden van netgear. Ook met ingebouwde hub of switch als je die niet hebt. Een apart systeem ervoor is leuk maar het vreet veel meer stroom en is lang niet zo eenvoudig en vaak niet zo snel als een echte router. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn router en het scheelt een hoop energie ten opzichte van een systeem aanlaten met linux oid als router. Als je een webserver/file server of iets dergelijks wilt hebben zelf dan kan zo'n systeem wel handig zijn maar je provider bied dit vaak toch al voor je aan en die hebben echt wel een betere verbinding naar internet dan jijzelf.
kan ik alleen maar beamen. Ik heb zelf een Netgear RP114, fantastisch ding. Was voor 500,- helemaal compleet.

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 13:27
Op zaterdag 08 september 2001 00:23 schreef TomcatX het volgende:

[..]

kan ik alleen maar beamen. Ik heb zelf een Netgear RP114, fantastisch ding. Was voor 500,- helemaal compleet.
Yep, ik heb ook de Netgear RP114. Werkt prima. Gekocht voor FL 443,- bij SWW.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

norrod (www.norrod.nl) heeft een 4-poorts routertje voor iets van 455 piek... ik ben nu ff te lui om de exacte url te zoeken maar t staat onder prijzen -> netwerk -> unex

• sjorsv
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de USrobotics voor 480,- bij venema vandaan. Werkt perfect met kabel van casema. Zit nog een printerserver op ook.

Verwijderd

SMC Barricade 7004BR
Pagina: 1