Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Hay,
Ik heb een Yamaha FGDP-50 drumpad, deze wil ik aansluiten op een van genoemde sets. De drumpad heeft een interne speaker en interne accu maar kan ook op netstroom. Als OUT is er een 3,5 jack uitgang.
Er is een actieve speaker nodig voor geluidsuitvoer, maar zijn deze sets actief ? En hoe aansluiten ?
...

Ik heb al een poging gedaan met de 523 - ingang op speaker out op drumpad met een jack-kabel male male, maar kreeg alleen een bromtoon.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

eeyore98 schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 12:54:
Er is een actieve speaker nodig voor geluidsuitvoer, maar zijn deze sets actief ?
Dit is wel erg basic, maar ja deze complete sets hebben een eigen versterker en zijn daarmee actief. Heel zwart/wit gezien zijn de speakers los passief en is de subwoofer actief en de subwoofer stuurt ook de speakers aan, maar dit soort sets zijn niet om uit elkaar te trekken en los te gebruiken dus vandaar is de hele set actief.
Ik heb al een poging gedaan met de 523 - ingang op speaker out op drumpad met een jack-kabel male male, maar kreeg alleen een bromtoon.
Output van Yamaha op input van de Logitech zou qua kabels goed moeten zijn.

Qua trouble shooting, vastgesteld of het issue aan je bron (Yamaha) of speakers (Logitech) ligt? Logitech bijvoorbeeld met een andere bron getest? Dan weet je waar je moet zoeken. Indien het issue aan de kant van de Yamaha ligt, stallen "Er wordt geen geluid geproduceerd" uit de handleiding van de Yamaha doorlopen?

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 20-01-2024 13:23 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
[quote]FeaR schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 13:10:
[...]

Dit is wel erg basic, maar ja deze complete sets hebben een eigen versterker en zijn daarmee actief. Heel zwart/wit gezien zijn de speakers los passief en is de subwoofer actief en de subwoofer stuurt ook de speakers aan, maar dit soort sets zijn niet om uit elkaar te trekken en los te gebruiken dus vandaar is de hele set actief.

[Okee dat is een heel duidelijk antwoord op de vraag "actief of niet" !...]

Output van Yamaha op input van de Logitech zou qua kabels goed moeten zijn.

Qua trouble shooting, vastgesteld of het issue aan je bron (Yamaha) of speakers (Logitech) ligt? Logitech bijvoorbeeld met een andere bron getest? Dan weet je waar je moet zoeken. Indien het issue aan de kant van de Yamaha ligt, stallen "Er wordt geen geluid geproduceerd" uit de handleiding van de Yamaha doorlopen?
[Geluid van set is okee en geluid via interne speaker drumpad yamaha is ook okee]