Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WKAdeBruijn
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-01-2024
Voor een klant ben ik bezig met het maken van een CarWrap met roest plekken. Nu had ik een goed ontwerp gemaakt, maar nu is de resolutie niet zo goed en ik ben ergens een beetje bang dat het effect van de roestplekken en scheuren weg gaat, zodra het geprint wordt.

Is hier iemand die mij zou kunnen helpen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Adobe Photoshop Beta (laatste versie) en Illustrator Beta 2024 (laatste editie).
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ben al aan de slag gegaan met Photoshop en ik heb mijn afbeeldingen van de hoogste resolutie van Freepik (premium) en ik heb het ontwerp al zo goed als klaar, maar het lukt niet om ervoor te zorgen dat de 'plekken' helder zijn.

Bedankt alvast voor de suggesties en hulp. I.v.m. privacy naar de klant, kan ik de afbeelding niet delen. Graag kom ik dus in contact met iemand die mij kan helpen en dan wil ik het graag even delen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien kan je iemand vinden via https://tweakers.net/aanbod/nieuw/vraag/

En allicht is het zinvol (denk ik dan) om te weten op welke dpi ontworpen moet worden zodat bij printen de details niet wegvallen en alles goed zichtbaar is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Kijk bij bijvoorbeeld Freepik ook eens naar vector-versies. Ik kom daar vaak flink gedetailleerde splatter-, grunge en andere patterns tegen die geheel gevectoriseerd zijn. Dan ben je (grotendeels) onafhankelijk van dpi (behalve bij de uitvoer, natuurlijk).
In Illustrator kan je de vormen dan bijvoorbeeld warpen (kan soms wel onverwachte resultaten geven!).

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)